וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון עצרה את מונפלייה

שחקניו של רמי גארד גברו על מוליכת הליגה אחרי שפיאניץ' ופייה כבשו. בן שהר נפצע, אוקזר גברה 1:4 על אז'קסיו

רגע לפני היציאה לפגרת הנבחרות, נפתח הערב (שבת) המחזור הרביעי בליגה הצרפתית. אוקזר, שאיבדה את בן שהר בגלל פציעה, השיגה ניצחון ראשון העונה עם 1:4 מרשים על אז'קסיו. עדן בן בסט וברסט הסתפקו ב-0:0 מול ניס, ובורדו ולוריין השיגו ניצחונות דרמטיים. ליון הצליחה לקלקל את המאזן המושלם של המוליכה מונפלייה אחרי שניצחה 1:2, אבל איבדה את ליסנדרו לופס שנפצע.

אוקזר - אז'קסיו 1:4

בן שהר קיווה לחגוג שער ראשון בצרפת, אבל נפצע בדקה ה-26 וסיים את תפקידו במשחק. למרות זאת, אוקזר הסתדרה בלעדיו וזכתה בניצחון ליגה ראשון העונה שהעלה את מאזנה לחמש נקודות. קאמל שאפני כבש מקרוב את שער הניצחון בדקה ה-33, אלן טראורה הנפלא שלח כדור חופשי מצוין לרשת בדקה ה-75 ובחלוף חמש דקות השלים צמד עם עוד שער גדול והעלה את מאזנו העונה לחמישה שערים. אז'קסיו עדיין ללא ניצחון בסטאד אבה דשאן, אבל לפחות צימקה משער של אילן הברזילאי בדקה ה-83. המחליף אנתוני לה טאלק נגח את הרביעי של אוקזר בתוספת הזמן.

ניס - ברסט 0:0

עוד שתי קבוצות שחיפשו ניצחון בכורה, אבל הסתפקו שוב נקודה. נועלת הטבלה רצתה לצאת מהמשבר מול ברסט, שסיימה את כל משחקיה עד כה בתיקו וגם בעונה שעברה חילקה פעמיים את הנקודות מול ניס. ברסט החבולה, ללא שמונה שחקני סגל בכירים הסובלים מפציעות, הציגה בהרכב לראשונה את ג'ונתן זבינה וגם את עדן בן בסט, שהיה המסוכן בשחקני ברסט ואיים חמש פעמים על השער, לפני שהוחלף בתוספת הזמן.

ליון - מונפלייה 1:2

אחרי שחגגה העפלה מספר 12 ברציפות לשלב הבתים של ליגת האלופות, ליון הצליחה לחלץ בשיניים ניצחון בליגה אחרי שהתגברה על מונפלייה המפתיעה, שהגיעה מהמקום הראשון עם מאזן מושלם של תשע נקודות, ובשבוע שעבר הביסה את ראן 0:4. מונפלייה, שניצחה את ליון רק פעם אחת ב-10 השנים האחרונות, ספגה בדקה ה-49 שער של מיראלם פיאניץ' אחרי בישול של מישל באסטוס

מונפלייה הגיעה למספר הזדמנויות לכבוש, אבל איבדה שמונה דקות לסיום את יונס בלהאנדה שהורחק, מה שאיפשר לז'רמי פייה להבקיע שתי דקות לאחר מכן ולהעלות את ליון ליתרון 0:2. הנרי בדימו היה חתום על שער הכבוד של מונפלייה, שאיבדה לראשונה העונה נקודות. על הניצחון של ליון העיבה פציעתו של ליסנדרו לופס שסובב את הקרסול ועשוי להיעדר מספר שבועות.

משחקים נוספים:

ולנסיין - בורדו 2:1
לוולנסיין: מתיו דוסבי (27). לבורדו: אבדו טראורה (80), אנתוני מודסט (90)

לוריין - נאנסי 1:2
ללוריין: ארנול אמבואמבה (78), יאן ז'ופר (90). לנאנסי: ג'אמל בקאר (10)

אוויאן - דיז'ון 1:0
לדיז'ון: בריס ז'וביאל (68)

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully