וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: שלו מנשה עלול להחמיץ את הפועל תל אביב

27.8.2011 / 15:30

הקשר יעבור בדיקה ואז יתברר סופית האם יהיה בסגל הקצר של הכתומים למשחק (20:50, 1 ו-HD). אסייג: "לנצח בשביל יוסי"

בני יהודה תארח הערב (ראשון, 21:00, שידור ישיר בערוץ 1 ו-511HD) את הפועל תל אביב בבלומפילד במסגרת המחזור השני של ליגת העל, כשהיא תגיע למשחק בסגל חסר.

בנוסף לקשר הסרבי ננאד מרינקוביץ' והחלוץ הדרום אפריקאי דינו אנדלובו הפצועים שלא ישחקו הערב, הקשר שלו מנשה שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, נמצא בספק. מנשה יעבור במהלך הצהריים בדיקה ומבחן כשירות ואז יתברר באופן סופי האם ייכלל בסגל למשחק.

בתחילה חשבו בקבוצה שמנשה יערוך מבחן כשירות לפני המשחק, אולם בסופו של דבר ומתוך מחשבה שלא לסכן אותו בפציעה רצינית יותר שעשויה להסתיים בקרע בשריר (כפי שקרה לסרבי מרינקוביץ', ר.ב.), הוחלט שהקשר יעבור בדיקה ואז בקבוצה יקבלו החלטה.

היום (14:00) תיערך הלווייתה של אמו של יוסי אבוקסיס, שהלכה לעולמה ביום שישי האחרון. בקבוצה הוחלט כי בשל המשחק שיערך הערב, לא ייטלו שחקני הקבוצה חלק בהלוויה. מי שיעמוד הערב על הקווים הוא עוזר המאמן יעקב אסייג, ששוחח עם אבוקסיס והתייעץ איתו לגבי ההרכב שיפתח הערב בבלומפילד.

אסייג שהעביר אמש את האימון המסכם, אמר בסיומו לשחקניו: "מצפה לנו משחק קשה מאוד וחשוב מאוד. נצטרך לשחק ולנצח גם בשביל יוסי אבוקסיס, אתם מוכרחים לתת את הכל ולנצח את המשחק הזה".

בני יהודה בוואלה! ספורט

(עדכןו ראשון: 12:12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully