וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הפועל ת"א: "נצטרך לנצח בשביל אבוקסיס"

המאמן נמצא באבל על מות אמו וייעדר מהמשחק מול הפועל תל אביב (א', 20:50, ע' 1 ו-HD), שרוצה להמשיך במומנטום המצוין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מאמני שתי הקבוצות אימנו בעונה שעברה את הקבוצה שמנגד. קשטן הגיע בקיץ מבני יהודה ויוסי אבוקסיס היה עוזרו של גוטמן בהפועל תל אביב.

* הקבוצות כבר נפגשו פעם אחת העונה ונפרדו ב-2:2 במסגרת שלב הבתים בגביע הטוטו.

* הפועל תל אביב ניצחה שישה מתוך שבעת מפגשי הליגה האחרונים בין שתי הקבוצות.

עוד בהפועל תל אביב: קינג אוסנגה מגיע להתרשמות

מפתחות והכנות

בני יהודה:

ההכנות של בני יהודה לקראת המשחק מחר נגד הפועל תל אביב, נפגמו קשות עם קבלת הבשורה המרה על פטירתה בטרם עת, של אמו של מאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס, שהלכה אמש (שישי) לעולמה. אבוקסיס נעדר מהאימון המסכם שנערך הבוקר וייעדר כמובן גם מהמשחק מחר. מי שיעמוד על הקווים הוא עוזר המאמן יעקב אסייג, שהעביר היום את האימון ובסיומו אמר לשחקניו: "מצפה לנו משחק קשה מאוד וחשוב מאוד. נצטרך לשחק ולנצח גם בשביל יוסי, אתם מוכרחים לתת את הכל ולנצח את המשחק הזה".

בני יהודה מגיעה למשחק עם סגל חסר מאוד ועם מספר פצועים שנמצאים בספק למשחק. הקשר ננאד מרינקוביץ' שסובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי ייעדר בוודאות וגם החלוץ הדרום אפריקני דינו אנדלובו לא ייכלל בסגל בגלל פציעה בקרסול. הבלם אביב חדד, שעדין סובל מנקע בקרסול וכאבים באיזור הפגיעה, השלים אמנם אימון מלא הבוקר אך יעשה מחר מבחן כשירות לפני המשחק. נכון לעכשיו ההערכה היא שחדד יפתח בהרכב, אולם במקרה שיכשל במבחן הכשירות, צפוי ניצן אהרונוביץ' לתפוס את מקומו. גם הקשר שלו מנשה שסובל ממתיחה בשריר הירך עדין בספק גדול למשחק ורק מחר יתברר אם יוכל ליטול חלק במשחק.

לפחות על פי האימון המסכם נראה שהזהובים יעלו עם מערך מעט מתוגבר במרכז המגרש, כאשר בן צעירי יפתח בקישור האחורי יחד עם עוז ראלי וקסטוטיס איבשקביצ'יוס. קשר הרכש ישראל זגורי צפוי לערוך הופעת בכורה בהרכב ופדרו גלבאן ישתף פעולה עם פיני בלילי בחלק הקדמי.

הפועל תל אביב:

לאחר ההעפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית והשבוע המצוין שעבר על האדומים, בו רשמו שני ניצחונות ושמונה שערי זכות, נראה כי הרבה לחץ השתחרר במועדון. היום ערך המאמן דרור קשטן אסיפה בטרם האימון המסכם לקראת המשחק מול בני יהודה ואמר לשחקניו: "אני מרוצה מאוד מההעפלה לליגה האירופית, אך יש לנו עוד הרבה דברים לשפר". לאחר מכן הראה קשטן וידיאו של המשחק מול הזהובים בגביע הטוטו והוסיף: "אנחנו צריכים לעשות לחץ טוב על היריב ולצמצם את הפערים שיש לנו בין ההגנה להתקפה".

קשטן ימשיך עם אותו הרכב שפתח ביום חמישי כאשר רועי גורדנה שוב יעלה בקישור האחורי לצידו של שי אבוטבול. מריו פצ'לקה שהחלים מהפציעה ימתין על הספסל לצידו של דדי בן דיין שיחזור לסגל לאחר שמול אקרנאס ישב ביציע. לעומתו, עמרי קנדה שוב לא יהיה בסגל וזהו משחק ליגה שני ברציפות שהמגן יראה מהיציע. אביחי ידין ייעדר שוב בשל פציעה בגבו והאדומים חוששים כי הקשר לא יהיה כשיר לפחות עוד כשבועיים. מחר צפוי לנחות בארץ הקשר קינג אוסנגה לאחר שהפועל הצליחה בסופו של דבר להוציא לניגרי ויזה. הקשר ייבחן עד יום רביעי ואז יוחלט אם להחתימו, זאת מכיוון שיום רביעי הוא המועד האחרון לרשום שחקנים לליגה האירופית.

האדומים אף הוציאו הודעה רשמית בנוגע למות אימו של אבוקסיס בה נכתב: "מועדון הפועל תל אביב, הבעלים אלי טביב, ההנהלה, הצוות המקצועי והשחקנים משתתפים באבל של משפחת אבוקסיס על מותה של אם המשפחה בטרם עת. אנחנו מחזקים את ידיו בשעה קשה זו של יוסי, שחקן וחבר בצוות המקצועי בעבר של המועדון. שלא יידע עוד צער".

יעמדו למבחן

בני יהודה: דלה איינוגבה

השוער הניגרי הפך לאחת החוליות הכי חשובות בבני יהודה. מחר הוא צפוי לפגוש את התקפת האדומים שכבשה שמונה שערים בשני משחקיה האחרונים ונראה כי ידיו תהיינה מלאות בעבודה. איינוגבה היה מבוקש בקיץ מאוד על ידי הפועל תל אביב ומחר תהיה לו מוטיבציה מוגברת להוכיח שאחרי עזיבתו של אניימה הוא הפך לשוער הבכיר בארץ.

הפועל תל אביב: וואליד באדיר

בשני המשחקים האחרונים הפועל ספגה רק פעמיים, אולם ההגנה של האדומים, שחטפה ביקורת מתחילת המשחקים הרשמיים העונה, לא ממש היתה צריכה לעבוד קשה על המגרש מול מכבי פתח תקווה ואקרנאס הליטאית. מחר תגיע בני יהודה שנחשבת לקבוצה התקפית טובה ולא רק שבאדיר הוא זה שאמור להנהיג את ההגנה האדומה, אלא גם יצטרך להוכיח שהושבת פצ'לקה על הספסל היא לא מקרית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דן מורי, אביב חדד (ניצן אהרונוביץ'), כפיר אדרי, עוז ראלי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, בן צעירי, ישראל זגורי, פדרו גלבאן, פיני בלילי.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נאעל חוטבא, וואליד באדיר, ביוואן פרנסמן, גל שיש, רועי גורדנה, שי אבוטבול, נוסא איגייבור, אלרואי כהן, טוטו תמוז, עומר דמארי.

בני יהודה בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully