וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד כהן: "הפועל ראשל"צ מודעת למקומה הריאלי"

28.8.2011 / 13:26

השוער לא זוכר מתי היה בפסגה, לא מאוד מופתע מהפתיחה אבל לא מסתנוור מההצלחה: "יש הרבה דברים שצריך לתקן"

שחקני הפועל ראשון לציון התעוררו הבוקר (ראשון) עם הרבה גאווה, זאת שנכון לעכשיו מדורגת העולה החדשה במקום הראשון בליגה כשהיא מושלמת אחרי שני מחזורים. הקבוצה של נסן יחזקאל ניצחה 1:2 אמש (שבת) במשחק חוץ בקרב העולות את עירוני רמת השרון במשחק הפכפך, מלא באירועים והזדמנויות לכיבוש. היום קיבלו השחקנים חופש וביום שני תשוב הקבוצה לאימונים.

"זה פיקנטי להסתכל היום על טבלת ליגת העל ולראות את ראשון לציון במקום הראשון, אבל לא מעבר לכך", אמר השוער אוהד כהן, שהיה אחד המצטיינים במשחק, לוואלה! ספורט. כהן לא הצליח להיזכר מתי לאחרונה מצא את עצמו בפסגה, והוסיף: "אולי פעם, כשעמדתי בשער של בית"ר ירושלים. אנחנו מודעים למקומנו הריאלי והליגה רק החלה. המקום הראשון הוא בהחלט נושא רציני והייתי עונה תשובה רצינית אם היינו שני משחקים לסיומה של העונה. אבל עכשיו זו רק הפתיחה".

כהן נשאל האם הוא מופתע מהניצחונות בפתיחה, והשיב: "האמת היא שאחרי הגרלת לוח המשחקים דיברנו על כך שאם נצליח להשיג שש נקודות בשני המשחקים הראשונים, זה יהיה מצוין. גם לפתוח את העונה ברגל ימין וגם להגיע בעמדה טובה לקראת שני המשחקים שמצפים לנו כעת - נגד מכבי תל אביב ומכבי חיפה, שני משחקים קשים מאוד מול קבוצות 'שלא מהליגה שלנו', קבוצות שנלחמות על תארים אחרים".

כהן הוותיק יודע שזו רק פתיחת העונה ולא מסתנוור: "אין ספק שבמבחן התוצאה אנחנו עומדים בצורה יוצאת מהכלל. אבל מבחינת הקבוצה ואיך שאנחנו רוצים שהדברים ייראו על המגרש, אז יש עדיין ליקויים ויש הרבה דברים שצריך לעבוד עליהם ולתקן אותם. כמובן שיש עוד הרבה זמן לעשות את זה. זה תמיד נעים יותר לתקן ולעשות שיפורים אחרי שמנצחים. יש לנו עוד הרבה מה לעשות".

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully