וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ראשל"צ ניצחה 1:2 את רמת השרון

הכתומים ניצחו בקרב העולות החדשות אחרי שגומז כבש את שער הניצחון (81). בראל מרמה"ש והלוי מראשל"צ הורחקו

עירוני רמת השרון קיוותה לפתוח את העונה ההיסטורית שלה בליגת העל בצורה טובה, אבל נדמה כי למומי זפרן יהיה קשה מאוד להסתגל לליגה אחרי שהקבוצה שלו נוצחה בוינטר 2:1 על ידי הפועל ראשון לציון, שמצידה חוגגת ניצחון שני העונה, דבר שבהחלט יכול לתת ביטחון לניסן יחזקאל. בקרב העולות החדשות, ראשון לציון הייתה טובה יותר וניצלה את ההגבהות המדויקות של קובי מוסא כדי לכבוש פעמיים ולזכות בשלוש נקודות חשובות.

רמת השרון, שמשחקה במחזור הראשון נגד מ.ס. אשדוד נדחה, נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-37 אחרי עבירה של גל בראל, מה שהעביר את השליטה במרכז המגרש לכתומים, שניצחו במחזור הראשון 2:4 את בני סכנין. אסי בלדוט, שהספיק לכבוש צמד בשבוע שעבר, הוסיף שער נהדר בנגיחה בדקה ה-61. רמת השרון עוד הצליחה לחזור עם שער שוויון של אוסקר גררו, ולמרות שהיריבה שלה נותרה בעשרה שחקנים גם היא עם הרחקה של דור הלוי, דייויד גומז, שעליו התעקשו הכתומים הקיץ, החזיר עם שער ניצחון ענק תשע דקות לסיום.

לדף המשחק

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט
הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

שחקני הפועל ראשון לציון חוגגים שער, משמאל גל ספיר. קובי אליהו
משחק לא ענק, אבל מה זה חשוב? גל ספיר חוגג עם בלדוט/קובי אליהו

מהלך המשחק

על רקע מיעוט הקהל בוינטר, שתי הקבוצות התקשו לייצר מצבים מסוכנים, למרות שהשליטה בפתיחה הייתה שייכת להפועל ראשון לציון שהכתיבה את הקצב. בדקה ה-15 גל ספיר הגיע להזדמנות טובה אחרי שהכדור הוגבה לעברו על ידי קובי מוסא, אבל ספיר הוציא נגיחה חלשה שנקלטה אצל גל ניר. בדקה ה-37 גל בראל ביצע עבירה ללא כדור על ריף מסיקה והשאיר את רמת השרון בעשרה שחקנים. יוסי אופיר עוד הספיק להגביה כדור לרחבה אל אורן ניסים שלוש דקות לסיום המחצית, אבל אוהד כהן השתלט על הכדור.

ליאור ברטקובסקי ההתקפי נכנס במהלך המחצית השנייה, וכבר היה דומיננטי בדקה ה-61 כאשר הוא העביר לקובי מוסא, שהגביה לעבר הרחבה אל אסי בלדוט, שנגח מצוין פנימה. 0:1 להפועל ראשון לציון, כשהקשר חוגג את שערו השלישי העונה אחרי הצמד מהשבוע שעבר. בדקה ה-65 סביטי ליפנייה חילץ כדור ועבר את שחקני ההגנה של הפועל ראשון לציון, לפני שהשאיר את אוסקר גררו באחד על אחד מול אוהד כהן, והחלוץ עבר את השוער וגלגל פנימה כדי להשוות ל-1:1. בדקה ה-76 נותרה גם ראשון לציון בעשרה שחקנים אחרי שדור הלוי קיבל כרטיס צהוב שני והורחק. תשע דקות לסיום דייויד גומז העניק את היתרון לראשון אחרי שקובי מוסא קיבל כדור באגף הימני והגביה אל החלוץ שנגח מצוין פנימה, 1:2 לראשון לציון.

עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, סביטי ליפנייה, אבי סופר, עמיר נוסבאום (רן יצחק 82), יוסי אופיר, ברוך דגו (משה אבוטבול 72), בן מלכה (בן בן שושן 85), גל בראל (הורחק 37), אוסקר גררו, אורן ניסים.

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, קובי מוסא, אלביס משיץ', גל ספיר (דודו אברהם 68), עמירן שקלים, ג'סטין זולו, דור הלוי (הורחק 76), הילאל מוסא (סינדו דוסו 46), אסי בלדוט, ריף מסיקה (ליאור ברטקובסקי 55), דייויד גומז.

אוהדי הפועל ראשון לציון. קובי אליהו
הרבה אוהדים לא הגיעו, אבל לפחות אוהדי הפועל ראשון לציון הפגינו נוכחות/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully