וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכברגר: "הייתה פרובוקציה של המשטרה"

28.8.2011 / 11:06

ראש עיריית רמת השרון הגיב לתקרית בינו לבין מפקד המשטרה במשחק מול ראשל"צ. זפרן: "אם נמשיך כך ניקח נקודות"

צפו בראש עיריית רמת השרון מאיים על מפקד המשטרה

בעירוני רמת השרון היו רוצים לפתוח אתמול (שבת) את דרכם בליגת העל עם ניצחון, אך למרות ההפסד (2:1) להפועל ראשון לציון, בקבוצה היו מרוצים מהיכולת שהקבוצה הפגינה בבכורה ההיסטורית שלה בליגה הבכירה.

המאמן מומי זפרן אמר: "אם אוהד כהן הוא השחקן המצטיין במגרש, זה אומר הכל. עשינו דברים נכון, הגענו להרבה מצבים ומה שהפסיד לנו את המשחק הן ההחמצות. אולי לא היינו חדים כי ביטלו לנו את המשחק שבוע שעבר וראשון היו במשחק השני שלהם... בסך הכל אם נמשיך לשחק כך נדע לקחת את הנקודות".

מי שיצטרפו לסגל הקבוצה בשבוע הבא הם החלוץ הברזילאי רומולו, שהשבוע צפוי להתקבל השחרור שלו מההתאחדות הברזיליאית, ואלן מסודי, שברגע האחרון נמנע זמנית גירושו מישראל וצפוי לחזור לסגל הקבוצה ולחזק אותה.

בקבוצה החמיאו לאוסקר גררו, שמעבר לשער שהבקיע הפגין יכולת גבוהה. "אמרו לנו שמה שמתאים ללאומית לא מתאים לליגת העל אבל מומי אמר שהשחקנים הטובים של הלאומית טובים מאוד לליגת העל ורואים את זה. אנחנו שלמים עם הסגל שבנינו", אמרו ברמת השרון.

עיקר הרעש סביב המשחק אתמול היה בסופו, כאשר אנשי רמת השרון מנעו מיו"ר ראשון לציון רביב ספיר ואנשיו לרדת למתחם המגרש וחדר ההלבשה בטענה כי "על פי התקנון אסור לנו לעשות זאת וזה יגרור קנס". אך יותר מכך, המהומה הגדולה התרחשה כאשר ראש עיריית רמת השרון, איציק הוכברגר, קיבל אישור לרדת לתחומי המגרש, אך בעקבות המהומות סביב ספיר קיבל הוראה מהמשטרה לעלות חזרה ליציע וסירב, ומכאן התפתחה המהומה.

הוכברגר סיפר הבוקר על המקרה: "קיבלנו אישור להיכנס ופתחו לי ולאנשי רמת השרון את השער ופתאום בעקבות המהומה המשטרה החליטה לעשות פרובוקציה ולנסות להחזיר אותי ליציע. זה לא היה במקום ולא מכובד ואני מקווה שזה לא יחזור על עצמו".

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully