וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בראש עיריית רמה"ש מאיים על מפקד המשטרה

איציק רוכברגר ומאיר יצחקי, בעלי רמה"ש, התווכחו עם מפקד כוח המשטרה בסיום ההפסד לראשון לציון: "אתה לא תהיה פה"

יח"צ - חד פעמי

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עירוני רמת השרון פתחה את ליגת העל עם הפסד 2:1 להפועל ראשון לציון בקרב העולות החדשות, כשהכתומים מצידם חגגו ניצחון שני העונה, שמוציא אותם לפגרת הנבחרות אופטימים ביותר. שתי הקבוצות סיימו את המשחק בעשרה שחקנים (גל בראל מרמת השרון ודור הלוי מראשון לציון הורחקו), כשאת השערים במשחק כבשו אסי בלדוט (61) ודייויד גומז (81) אחרי שאוסקר גררו איזן זמנית (65).

בסיום המשחק אירעה תקרית בה היו מעורבים ראשי רמת השרון, שניסו למנוע מרביב ספיר, הבעלים של ראשון לציון, לרדת אל כר הדשא. תוך דקות החלה מהומה שבה היה מעורב הבעלים של רמת השרון מאיר יצחקי, שהתווכח בקולניות עם מפקד הכוח תנ"צ בני פלס, יחד עם ראש העירייה יצחק רוכברגר, שהוא עצמו התבקש לרדת מהדשא. בצילומי הוידאו נקלט רוכברגר אומר לפלס: "אתה לא תהיה. אני חותך את הזין שלי".

"חלמנו, פינטזנו, הגשמנו", אמר ניסן יחזקאל, מאמן ראשון לציון, בסיום. "היה חשוב לקחת שש נקודות בשני המחזורים הראשונים כי בשני המחזורים הבאים אנחנו פוגשים את מכבי תל אביב ומכבי חיפה שזו ליגה אחרת. מגיע שאפו גדול לבחורים שלי ואני מקווה שתהיה לזה המשכיות".

אסי בלדוט, שכבש שער שמצטרף לשניים מהשבוע שעבר, אמר: "פתחנו די טוב את העונה. אני שמח יותר מהכל שניצחנו. נחזור בשיא הכוח נגד מכבי תל אביב. הם בכושר הכי טוב בליגה, אבל אנחנו נבוא לשם כדי לעשות הכל ולנצח".

מאמן עירוני רמת השרון, מומי זפרן, סיכם: "היינו נאיביים למרות ששיחקנו טוב והגענו להרבה מאוד מצבים. לפעמים רואים ארבעה-חמישה משחקים שאתה לא רואה בהם את כל ההחמצות שהגענו אליהן היום. הפקרנו את ההגנה לקראת הסיום. ראשון הגיעה עם כל הביטחון מהניצחון הקודם שלה. למרות החיסרון המספרי, נראינו טוב מאוד".

ליגת העל: הפועל ראשל"צ ניצחה 1:2 את רמת השרון

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully