וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בלם אקוודורי מועמד

28.8.2011 / 20:59

ג'ון נרבאס (20, 1.81 מ'), שחקן הנבחרת הצעירה של אקוודור, הוצע. במועדון טוענים: "איציק כהן חווה טראומה, צריך להרימו"

צפו במכבי חיפה שומטת יתרון של 0:2 ומסיימת ב-2:2 עם הפועל פ"ת

אחרי הכעס שהפגין סיידו יאיא בחדר ההלבשה ("מה רוצים ממני? רק אני אשם בגול?") והתמיכה של הקפטן יניב קטן בו ובעלי עוסמאן ("תרימו את הראש, לא קרה כלום") שנראו שפופים לאחר התיקו מול הפועל פתח תקוה (2:2), במכבי חיפה התייחסו הבוקר (ראשון) לבלם איציק כהן.

שחקנים בקבוצה סיפרו כי מאז המשחק בגנק כהן מכונס בתוך עצמו ולא מרבה לדבר עם חבריו, ונראה כי הדבר השפיע עליו במשחק אתמול. "איציק שחקן נבחרת, אבל כנראה שהוא חווה טראומה בגנק וזה השפיע עליו", אמר שחקן בקבוצה. שחקן אחר הוסיף: "הוא היה מעט מבוהל במשחק, אבל הוא שחקן טוב ובטח לא אשם בהפסד. צריך רק להרים אותו כדי שישכח מה קרה. מבחינתנו הפגרה הגיעה בזמן, כדי לעכל מה שעבר עלינו השבוע". על דבריו של סיידו יאיא אמר אותו שחקן: "הוא אשם בגול השני, אבל היו שחקנים שלא עשו הגנה. לא יכול להיות שהכדור עובר ככה בין הבלמים".

כדי להקל על כהן וסארי פלאח הצעירים, בימים האחרונים עוקבים המאמן אלישע לוי והסקאוט אלון חרזי אחרי הבלם האקוודורי ג'ון נרבאס (20, 1.81 מ') שהוצע לקבוצה. הבלם הצעיר של קבוצת דפורטיבו קואנסה יכול לשחק גם כמגן ימני וגם כבלם, ועשוי להגיע לחיפה בימים הקרובים.

על פי סדר המשחקים בליגה האירופית, חיפה תפתח במשחק בית מול א.א.ק לרנקה ב-15 בספטמבר ותקנח במשחק בית מול שאלקה ב-14 בדצמבר. מתברר כי ההנהלה הגישה בקשה לקיים את המשחק השני מול שאלקה ב-29 בספטמבר בחוץ ולא בקרית אליעזר, כיוון שהמשחק יתקיים בערב ראש השנה וחלק מאוהדי לא יצפו בו. בכל מקרה, במועדון החליטו שימריאו למשחק לפני ראש השנה ויערכו שם סעודת חג.

המשחקים נגד רוני לוי וסטיאווה ייערכו ב-20 באוקטובר בישראל וב-3 בנובמבר ברומניה. הסקאוט אלון חרזי צפוי לצפות במשחקי הקבוצות בליגה. לגבי זהות האצטדיון שיארח את המפגשים, ביום רביעי יגיעו נציגי אופ"א לסיור באצטדיון קרית אליעזר ולאחר מכן תתקבל החלטה האם הקבוצה יכולה לארח את משחקי הליגה האירופית באצטדיונה. אם אופ"א לא תאשר שהליקויים תוקנו, המשחק ייערך ברמת גן.

שחקני הקבוצה יזכו ליום מנוחה ומחר תשוב הקבוצה להתאמן. הבלם שי מימון שוחח אמש עם ראשי הקבוצה וביקש להפחית את מחירו כדי שיעזוב. "במקום לחפש בלם, אלישע לוי חייב להחזיר אותו, אבל הוא סימן עליו 'איקס'", אמר שחקן בקבוצה. גל כהן מועמד להגיע, אבל לוי מעדיף בלם זר.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

עדכון ראשון: 11:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully