וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיידו יאיא כעס: "מה רוצים ממני? אני אשם בגול?"

אווירת נכאים בחדר ההלבשה של מכבי חיפה אחרי התיקו מול פ"ת. קטן עודד את עוסמאן ויאיא ואמר: "יש דברים שצריך לשפר"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: טל רזניק

אפילו בחלומות הכי גרועים שלהם, לא חלמו במכבי חיפה על הדחה מליגת האלופות לאחר דו קרב פנדלים ותיקו 2:2 ביתי מול הפועל פתח תקוה תוך שלושה ימים. אבל לפעמים המציאות עולה על כל דמיון והערב (שבת) הירוקים לא הצליחו להתעלם מהאצטדיון הריק ולגבור על הקבוצה של גילי לנדאו, ששיפרה את מאזן הנקודות שלה למינוס שמונה.

אלישע לוי: "שום תירוץ לא יכול להסביר תוצאה כזו"

בסיום נראו שחקני חיפה בהלם מוחלט. אחד מהם אמר בסיום המשחק: "קשה לעכל את מה שקרה. יכול להיות שאחרי אירופה קשה לחזור לליגה, אבל זה לא תירוץ. היינו מעט מפוחדים בהגנה וחבל. זה שקיבלנו שני שערים בזמן כזה קצר, זה בושה לקבוצה ברמה שלנו. הייתה תחושה של טראומה בחלק האחורי, אי אפשר להכחיש את זה". יניב קטן ניגש בסיום המשחק לסיידו יאיא ועלי עוסמאן, ביקש מהם לקום מכר הדשא והוסיף: "תרימו את הראש, לא קרה כלום". יאיא עצמו כעס כשנכנס לחדר ההלבשה ואמר: "מה רוצים ממני? רק אני אשם בגול?". הסיבה לכך היא הביקורת שהוטחה בו אחרי שהטעות שעשה בשער השני.

בעקבות הממצאים לגבי יוריצה בוליאט, במכבי חיפה שוקלים להחתים בלם עוד השבוע. אחת האופציות שעלו במועדון היא החתמת הבלם גל כהן מהפועל פתח תקוה, שעשוי לקבל שחרור במהלך השבוע מהקבוצה לאור הקשיים התקציביים. שם שנוסף שעלה על הפרק הוא מתן אוחיון משרלרואה הבלגית, שעשוי לחזור בקרוב לארץ. בפתח תקוה מאמינים שהשחקן יישאר, אבל נראה כי אם תגיע הצעה מחיפה לא יעמדו בדרכו.

בנושא אחר: במהלך השבוע יגיעו אנשי אופ"א לסיור באצטדיון ויחליטו האם הוא מאושר לארח משחקים בליגה האירופית. בחיפה הבהירו כי אין עדיין החלטה בעניין והיא תתקבל רק לאחר הסיור של אופ"א.

מאמן הירוקים אלישע לוי אמר: "זה הכדורגל. אם לא משחקים כמו שצריך, נענשים. היה משחק חלש שלנו, מיותר לומר את זה, לא פיזית ולא מנטלית. בסדרה של טעויות איבדנו את היתרון, אחרי שכבר הובלנו 0:2. היה חם גם להפועל פתח תקוה. שום תירוץ לא יכול להסביר את התוצאה הזו. לא הגענו טוב מנטלית. עשינו שגיאות בדקות האחרונות שגרמו להפועל פתח תקוה לחזור למשחק ולנו גרם לאבד נקודות. אם לא התאוששנו מגנק? רק התוצאה קובעת. אם נגמר 2:2, זה מה שזה אומר".

המאמן התייחס להגנה של קבוצתו ואמר: "המעידה הייתה בעיקר בחלק ההגנתי של מרכז המגרש. איבדנו את הריכוז. את כל השערים אנחנו מקבלים במרכז, אבל צריך לזכור שאי אפשר לשפוט את איציק וסארי. אנחנו ממתינים לדיאגנוזה של בוליאט, ואם הוא ייעדר זמן רב, צריך להביא בלם. ברור שיהיה קשה בצורה הזו להצליח בליגה האירופית. מיותר להביא בלם לשלושה שבועות או חודש. אם זה יהיה אכן חודש אחד, נצטרך להסתדר איכשהו. אנחנו חושבים על כל האפשרויות".

יניב קטן הוסיף: "לא ציפינו לזה. המשחק היה בידיים שלנו, אסור לספוג כאלה שערים. זו לא רק ההגנה, זו כל הקבוצה. יש פה הרבה דברים שצריך לשפר. מי שמתעסק בכדורגל יודע שהכל יכול לקרות. אם לא מנצחים, כנראה שלא התאוששנו, אבל בכדורגל צריך לשחק עד הסוף. אני מאמין שנהיה קבוצה טובה".

לנדאו: "חבל שלא היה קהל"

מאמן הפועל פתח תקוה גילי לנדאו: "עשינו נקודה ראשונה, וזה משמח. ידענו שמכבי חיפה טובה מאיתנו בכל אלמנט של המשחק, וניסינו להדביק את הפער הזה על ידי משמעת טקטית.

"הצעירים נכנסו טוב למשחק והביאו אנרגיות, וגם היה לנו קצת מזל. אין ספק, זו תוצאה שתיתן הרבה ביטחון להמשך. עדיין חסר לקבוצה הזאת זמן וחיזוק. עכשיו נקווה שבני יהודה תעשה את הוויתור על גל כהן. נקווה להדביק את הפיגור, והנקודה הראשונה היא כיף גדול".

לנדאו התייחס ליריבה ואמר: "כמובן שניצלנו קצת את ההדחה של חיפה, שהגיעה שפופה אחרי המשחק מול גנק. חבל שלא היה קהל במשחק כזה, אבל זה היה לטובתנו".

יניב לוזון: "חיפה לא יצאו פראיירים, כי גם בחצי הראשון לא נפלנו מהם. שיחקנו טוב, הגענו למצבים, ובעצם אנחנו אלה שיוצאים בתחושת פספוס. שיחקנו יפה מאוד. הספידו אותנו מוקדם מדי, יש עוד הרבה נקודות בקופה".

בפתח תקוה יקוו להתפתחויות נוספות בעניין גל כהן, ומחר תיערך פגישה בנושא בין נציגי הצדדים. גם מכבי תל אביב הביעה עניין בבלם, אבל כהן לא רוצה למשוך יותר מדי זמן את הסוגיה.

הפועל פתח תקוה חזרה מ-2:0 בקרית אליעזר ל-2:2

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully