וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "בית"ר זה הסרט האמיתי, עולם אחר"

28.8.2011 / 10:18

מאמן בית"ר הסתגל במהירות לאווירה בקבוצה: "יש פה אחריות אדירה". מאמצים לסגור עם פורטיז'ו לקראת באר שבע בשלישי

בבית"ר ירושלים חגגו אמש (שבת) את הניצחון 1:3 על הפועל עכו כאילו הקבוצה זכתה בתואר, בחגיגות שביטאו את האגרסיות של כל הקיץ הקשה שעברה. בסיום המשחק השחקנים המשיכו את השמחה בשירת "האימפריה עוד תחזור", אך יחד עם זאת ניסו להרגיע את העניינים. קובי מויאל, שפיקד על החגיגות בחדר ההלבשה, עצר אותן אחרי דקות ספורות ואמר: "חבר'ה, צריך להרגיע, יש לנו את באר שבע ביום שלישי. אסור לשכוח מה היה שם בגביע הטוטו".

גם המאמן יובל נעים זרק כמה פנינים בהופעת הבכורה שלו על הקווים, ובבית"ר התחילו להתרגל לעצבים של המאמן החדש שהקפיץ את אביתר ברוכיאן להתחמם כבר בדקה ה-20 אחרי טעות של אבי ריקן ("תרימו את ברוכיאן, נמאס לי מזה"), וזעם על טעות של אריאל הרוש ("מה עובר על אריאל? מה הוא ניסה לעשות? עד עכשיו לא הבנתי"). לאט לאט מבינים בבית"ר שזאת צורת ההתבטאות של המאמן, שלעתים דקה לאחר מכן שכח את מה שאמר והמשיך הלאה.

בסיום המשחק נשאל נעים על ההשוואה לקדנציה שלו בהפועל פתח תקוה ואמר: "פתח תקוה היה היומן, בית"ר זה הסרט האמיתי. זה עולם אחר עם הרבה מאוד אוהדים ואחריות אדירה". נעים גילה שביקש להתחזק בשני שחקני הגנה, אך כשנשאל האם יצורף מיידית שחקן נוסף מעבר למיגל פורטיז'ו אמר: "תן לגמור עם פורטיז'ו, אתה רוצה להרוג את קורנפיין בגיל צעיר?".

נעים חגג בסיום: "קיבלנו קבוצה תוססת, עם סבלנות נבנה פה משהו טוב"

סטיבן כהן: "יהיה הרבה יותר טוב לנו בטדי"

מי שנראה מאוד מרוצה מהמערך החדש של נעים, שפוטר אותו ממשחק האגפים, הוא סטיבן כהן, שאמר בסיום: "אני מרוצה מאיך שנראינו אתמול.שיחקנו טוב ובגלל שכבשנו מוקדם זה הפך להיות יותר קל לנו. אחרי הגול של אביתר חזר לנו הביטחון. עוד מוקדם לדבר על העתיד, זה היה רק המשחק השישי שלנו ביחד, רמת גן מגרש גדול, יהיה לנו הרבה יותר טוב בטדי".

על ההתרשמות ממאמנו החדש וההתלהבות שלו על הקווים, אמר כהן:"יובל חי את המשחק, הוא משוגע במובן החיובי גם בדקה ה-90 אם נוביל 0:5 הוא עדיין יהיה במתח ויטריף את השחקנים".

למרות האווירה הטובה, נעים נמצא במצוקת בלמים לקראת המשחק נגד באר שבע. איציק קורנפיין צפוי לשבת היום עם סוכנו של מיגל פורטיז'ו, קובי סגל, בנסיון לסכם את תנאיו ולהחתימו בקבוצה, כאשר הדבר קריטי במיוחד לאור הפציעה של מתן בראשי שמתח את השריר וייעדר בוודאות מהמשחק. מי שצפוי להצטרף לסגל הקבוצה ביום שלישי הוא טל כחילה, בנו של בלם העבר אהוד כחילה, שעלה השנה מקבוצת הנוער.

מעבר לכך, גם לירון דיאמנט עשוי לעבור בבקרה לקראת באר שבע. בנוגע לחלוץ רכש, לבית"ר אין עדיין בשורות מכיוון חיפה בנוגע לשחרור אחד מחלוציה, וייתכן אף שהקבוצה לא תצרף חלוץ עד לסיום מועד ההעברות אם לא יימצא אחד משמעותי שיכול להוסיף לקבוצה.

מי שתופקד אתמול כבלם במחצית השנייה היה דן איינבינדר, שלא אהב את תפקיד הבלם וקצת נלחץ כשמדברים עליו כאופציה לתפקיד. איינבינדר אמר בסיום: "עברנו קיץ קשה והרבה דברים כאן באו לידי ביטוי על הדשא. יובל תקופה קצרה איתנו אבל מה שהוא הביא זה הרבה התלהבות וטירוף. אנחנו עדיין לומדים את השיטה שלו ומתרגלים אליה ומאמינים שהדברים ייראו טוב יותר עם הזמן. היה טוב ברמת גן אך אין כמו טדי, זה הבית שלנו ותמיד נרצה לחזור אליו. אני מעדיף לשחק בקישור אך אשמח לשרת את בית"ר בכל תפקיד שייתנו לי".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully