וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 1:3 את הפועל עכו

צמד של בן שושן ושער של אביתר ברוכיאן סידר לקבוצה של יובל נעים ניצחון במשחק הראשון העונה. סלליך צימק זמנית

איזה קיץ קשה עבר על בית"ר ירושלים. שני מאמנים (רוני לוי ודוד אמסלם) ברחו, שני בעלים הגיעו ונעלמו, הביקורות על יו"ר המועדון איציק קורנפיין הלכו וגברו והצלחה לא נראתה באופק. אפילו משחק הפתיחה שלה מול הפועל באר שבע נדחה בשל המצב הביטחוני בדרום, אך מתברר שאולי זה היה דווקא לטובתה. למרות הכל, כמה יפה היה לראות את הקבוצה היום. בית"ר ירושלים ניצחה הערב (שבת) 1:3 את הפועל עכו, במסגרת המחזור השני בליגת העל מצמד של עמית בן שושן ואחד נוסף של אביתר ברוכיאן. סינטאיהו סלליך רק צימק באופן זמני.

סטיבן כהן שחקן בית"ר ירושלים חוגג עם מאמן הקבוצה יובל נעים. ברני ארדוב
איזו פתיחה מסחררת. כהן חוגג עם נעים/ברני ארדוב

לקבוצה של יובל נעים, לה זה היה המשחק הראשון העונה כאמור, יש כרגע שלוש נקודות וביום שלישי הקרוב היא תפגוש את הפועל באר שבע במשחק ההשלמה. בסך הכל, בבית"ר יכולים בהחלט להיות מרוצים בינתיים. אמנם זה רק המשחק הראשון של הקבוצה העונה ונכון שהיא פגשה קבוצה די חלשה כהפועל עכו, אך אחרי הקיץ שעברה בית"ר בהחלט נראתה טוב.

עדיין אין לה זרים, אבל הקבוצה של יובל נעים בהחלט נראתה כמו קבוצה, וזה הדבר הכי חשוב מבחינתה במצב הנוכחי. המשחק שלה היה מסודר וזרם כהלכה, והוכיח שגם הסגל הנוכחי יכול להגיע להישגים. מי שפתח את 2011/12 בצורה נהדרת הוא עמית בן שושן. השחקן, שפתח כחלוץ בודד בניגוד לעונות הקודמות בהן תופקד כקשר באגף, נראה מצוין מהדקות הראשונות, כבש צמד מהיר והיה שותף בכל דבר חיובי שהיה בהתקפה הירושלמית.

מנגד, קשה להאמין שהפועל עכו ניצחה בשבוע שעבר 0:2 את בני יהודה. הקבוצה של אלי כהן, שעדיין לא ברור אם יישאר בקבוצה או לא, נראתה רע מאוד, לא ייצרה כמעט אף הזדמנות פרט לשער, והציגה כדורגל נרפה וחסר התלהבות. החוליה החלשה בקבוצה היא ללא ספק הההגנה, שאיפשרה לבית"ר להגיע לאינספור הזדמנויות. ביכולת הזו ובעיקר בחוסר החשק שהציגו השחקנים של הקבוצה הצפונית, יהיה לעכו קשה מאוד להישאר בליגת העל. גם אם תעבור לאצטדיון החדש.

יובל נעים: "זאת בית"ר ירושלים שכל כך רצינו לראות"

מהלך המשחק

דקה 4: גול! בן שושן הוכשל על ידי שבתאי, אך קם מהר, עבר שלושה שחקנים נוספים והכניע גם את גורש בדרך לשער הראשון שלו ב-2011. 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 16: גול! סטיבן כהן הכניס מסירת עומק לבן שושן, שהסתדר בקלות עם קפילוטו ובעט בין הרגליים של גורש. 0:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 21: כנפו ניצל טעות קשה בהגנת בית"ר, עבר את בן יוסף ומשבעה מטר בעט החוצה.

דקה 32: מויאל קיבל מסירת עומק מרחק 30 מטר מהשער, התקדם בלא מפריע ושיחרר בעיטה מ-16 מטר, גורש הדף לקרן.

דקה 34: סלליך הכניס מסירת עומק לרועי לוי, שהגביה כדור שאיך שהוא הגיע לכנפו, שנגח מעל השער.

דקה 39: סלליך קיבל מסירה ארוכה, הסתדר עם שני הבלמים ונותר לבד מול הרוש, אך בעט חלש והשוער קלט.

דקה 58: בן שושן פרץ מאגף שמאל, העביר מסירת רוחב לאבירם ברוכיאן, שהתמהמה ומסר לא טוב.

דקה 64: קרן מצאה את קפילוטו מצוין והוא נגח חזק מטווח קרוב, אך הרוש הדף.

דקה 65: גול! כדור חופשי של עכו הורחק עד לסלליך, שבעט מ-18 מטר, הרוש הדף רע פנימה. 1:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 67: מרינקוביץ' הגביה מאגף שמאל, פלצ'וק הגיע מאחור ובעט רע החוצה.

דקה 68: גול! בן שושן העביר מסירת רוחב בין הרגליים של השומר שלו, למויאל, שהכניס כדור עומק לאביתר ברוכיאן, שבעט פנימה. 1:3 לבית"ר ירושלים.

דקה 80: סטיבן כהן התקדם עם הכדור קדימה, ובעט מזווית קשה, גורש הדף.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, תומר בן יוסף, מתן בראשי (אביתר ברוכיאן, 44), אבי ריקן, דן איינבינדר, קובי מויאל, שי חדד (צחי אליחן, 83), אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן, עמית בן שושן (עדן נחמני, 89).

הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי (שגיב כהן, 46), דימקאו פידליס, ניסו קפילוטו, רן קוז'וך, משה מישאלוב, יובל שבתאי, אבי כנפו (ניקולאס פלצ'וק, 46), נבוישה מרינקוביץ' (ניקולה סימיץ', 73), סינטאיהו סלליך, לואיס זומא.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט
הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully