וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "קיבלנו מה שרצינו: קבוצה צעירה ותוססת"

מאמן בית"ר ירושלים מרוצה אחרי ה-1:3 על עכו: "ככה בית"ר צריכה להיראות". בראשי ייעדר ממשחק ההשלמה מול באר שבע

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

בית"ר ירושלים חזרה הערב (שבת) לליגת העל ואפשר לומר שגם בסערה. או לפחות במיני סערה. הקבוצה של יובל נעים ניצחה 1:3 מרשים במיוחד את הפועל עכו מצמד של עמית בן שושן ושער נוסף של אביתר ברוכיאן, סנטיהאו סלליך רק צימק באופן זמני. בית"ר, שעדיין מחכה לצירוף של זר אחד לפחות, יכולה בהחלט להיות מעודדת לקראת המשחק מול הפועל באר שבע ביום שלישי.

בן שושן: "שמח שכבשתי שני שערים"

מאמן בית"ר יובל נעים נשמע מסופק לאחר המשחק ואמר: "משחק ראשון ואני כבר רטוב. מה שרצינו, קיבלנו. קבוצה צעירה, תוססת ומתלהבת. אם תהיה סבלנות, נעשה פה דבר יפה. אם בית"ר תהיה מבוססת על שחקנים מקומיים וצעירים תהיה פה קבוצה מצוינת. די לפזרנות ולבזבוז כספים. היום שלטנו במשך 80 דקות ונראינו מצוין.

"אנחנו רוצים להיות אופטימיים. זה הסגל שכרגע נמצא ואת זה ראינו היום. עשינו הצגת כדורגל מדהימה ואני שמח מאוד. זה רק משחק ראשון, נלך, נירגע ונתכונן למשחק הבא מול הפועל באר שבע. אני לא מסתכל רחוק מדי, אלא רק עד המשחק מול באר שבע. יש פה קבוצה טובה. אני רוצה את מיגל פורטיז'ו ויודע שקורנפיין יעשה הכל כדי לצרף אותו".

עמית בן שושן: "הכי חשוב שפתחנו ברגל ימין וניצחנו. הקהל דחף אותנו ואני שמח שנפל בחלקי לכבוש שני שערים. אנחנו עם הפנים קדימה. מה זה לא ספרו אותנו? ספגנו הרבה מכות בקיץ וגם אחרי הניצחון היום, ברור שלא ננצח בכל משחק. מה שחשוב הוא שפתחנו ברגל ימין. אני עובד קשה בשביל להצליח וכך כל השחקנים בקבוצה".

מתן בראשי סובל ממתיחה חזקה בשריר, והוא לא ישחק ביום שלישי במשחק ההשלמה מול הפועל באר שבע. הפציעה של בראשי מציבה לבית"ר בעיה, שכן אין לה בלם מחליף בסגל, ולכן ינסו ביומיים הקרובים לזרז את החתמתו של מיגל פורטיז'ו הארגנטינאי. בכל מקרה, הבלם הצעיר טל כחילה, בנו של שחקן העבר אהוד כחילה, צפוי להיות בסגל הקבוצה למשחק בווסרמיל.

אלי כהן: "בית"ר רצתה הרבה יותר מאיתנו"

מאמן הפועל עכו אלי כהן אמר: "קשה להסביר את המשחק היום. אחרי הניצחון בשבוע שעבר, הייתי בטוח שנגיע עם ביטחון גדול. בית"ר עלתה ל-0:2 מוקדם, ואנחנו רק רדפנו אחריהם. חלק מהשחקנים פה לא בכושר משחק ולא מחוברים. קשה לי לעכל את התצוגה הזו היום.

"אני לא זוכר את הפועל עכו משחקת בצורה כל כך חלשה. הרוח הקבוצתית והנחישות לא הייתה לנו היום. פה אחרי 2:0 שחקנים הפסיקו לשחק ולהאמין בעצמם. להפסיד מותר, אבל באיזו צורה הפסדנו? בית"ר רצתה לנצח הרבה יותר מאיתנו. יש כל מיני שמועות, שום דבר לא יצא ממני. לא יודע מאיפה כל השמועות הגיעו. מבחינתי, אני המאמן של הפועל עכו וכל השאר זה שמועות".

אלי כהן אמר לשחקניו באסיפה לפני המשחק: "אני לא מתכוון לעזוב אתכם. לא עכשיו, ולא עד סוף העונה". למרות זאת, עדיין קיימת מתיחות בין המאמן ליו"ר ציון ויצמן, שלא מדברים והתקשורת ביניהם נעשית דרך איציק טוויזר, עוזר המאמן.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים ניצחה 1:3 את הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully