וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי רם ויוני ארליך זכו בטורניר ווינסטון סיילם

למרות הפסקות גשם, הצמד הישראלי גבר על קאס הגרמני ופייה האוסטרי 6:7, 4:6. רם: "זכינו בתואר אחרי הרבה זמן, כיף גדול"

רבים הספידו אותם, אבל נדמה שאנדי רם ויוני ארליך מתחילים לחזור לעצמם רגע לפני שהם ישתפו פעולה באליפות ארצות הברית הפתוחה. הצמד הישראלי זכה הלילה (בין שבת לראשון) בתואר בטורניר ווינסטון סיילם (פרסים בסך 553,125 דולר), והשלימו זכייה שנייה השנה אחרי שבחודש יוני הם הניפו את התואר באיסטבורן. המשחק של השניים הופסק לא פחות משלוש פעמים עקב גשם שפקד את ההתמודדות בעקבות הסופה.

רם וארליך לא הגיעו לטורניר מדורגים, אבל זה לא הפריע להם לנצח שלושה משחקים עד שהעפילו לגמר בו פגשו את המדורגים 4, כריסטופר קאס הגרמני ואלכסנדר פייה האוסטרי. במערכה הראשונה היו לצמד הישראלי לא פחות משבע אפשרויות שבירה, כשרק אחת מהן נוצלה, אך גם הצמד היריב שבר פעם אחת וההכרעה הלכה לשובר שוויון. רם וארליך שלטו בו ביד רמה, ניצחו 2:7 וסיימו את המערכה ב-6:7, תוך שהם משלימים שלושה אייסים.

המערכה השנייה נפתחה עם רוח גבית של רם וארליך מהניצחון במערכה הראשונה, והם השיגו שתי שבירות מוקדמות שמיקמו אותם ביתרון 2:4. אלא שדווקא אז החל הגשם בארצות הברית להכות, מה שהפסיק את המשחק, אלא שגם ההפסקה לא עצרה את המומנטום של הצמד הישראלי שהמשיך לשלוט במשחק וניצח את המערכה השנייה 4:6 והשלים ניצחון וזכייה בטורניר. עכשיו הפנים נתונות כלפי הפלשינג מדו.

אנדי רם אמר הבוקר בראיון לגלי צה"ל: "זכינו בתואר אחרי הרבה זמן וזה כיף גדול. היה לנו שבוע מדהים, לקחנו תחרות לא קלה בכלל ועכשיו אנחנו עם הפנים לאליפות ארה"ב. עברנו הרבה חויות בשבוע האחרון - רעידת אדמה, הוריקן - היה מעניין, אבל כרגע אנחנו חוגגים את הניצחון".

הטניסאי הישראלי הוסיף באופן כללי לגבי הסופה: "היו רוחות חזקות מאוד. זה לא היה כיף, יש בלגן גדול. הפסיקו לנו את המשחק שלוש פעמים, לא היו תנאים אידיאליים לטניס. אנחנו לא יודעים מה יהיה עם הסופה הלילה".

אליפות ארה"ב הפתוחה בסכנת דחייה

ג'ון איזנר עשה זאת בטורניר הגברים

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully