וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארצות הברית הפתוחה בסכנת דחייה

הוריקן 'איירין' צפוי להכות בניו יורק והטניסאים בלחץ. פדרר: "מפחיד, ננסה להישאר בטוחים". מארי: "לא יודעים למה לצפות"

בדרך כלל, סוף חודש אוגוסט מסמל היערכות בעולם הטניס, לקראת טורניר אליפות ארצות הברית הפתוחה. אלא שהערב (שבת), רק יומיים לפני תחילת הטורניר, נדמה שאמריקה עצמה נערכת, ולא למשחק כי אם למלחמה על הבית. סופת ההוריקן 'איירין', שכבר החלה לתת את אותותיה על היבשת, וגרמה למספר הרוגים ולמאות אלפים להימלט על נפשם, עלולה לגרום לדחיית הטורניר המתקיים בניו יורק.

אינדיקציה לגורל הטורניר ניתן היה לקבל כבר אתמול, כשהיום המיוחד לילדים, המביא איתו לא מעט סלבריטאים וכוכבים אמריקאים, ואיתם אלפי אנשים, בוטל בגלל מזג האוויר. דובר התאחדות הטניס האמריקאית, כריס וידמאייר אמר: "העובדים במגרשים נערכים לקחת כל דבר שאינו מקובע לרצפה". ולא רק המארגנים בלחץ, גם הטניסאים עצמם. "זה מפחיד", אמר רוג'ר פדרר. "אנחנו פשוט לא יודעים כמה חזק הסופה תכה. יש לי משפחה, ואנחנו בניו יורק. זו לא עיר רגילה, ככה שזה די מוזר, אבל אנחנו נעקוב אחר החדשות וננסה להישאר בטוחים ככל האפשר עד שנעבור את זה".

גם המדורג מספר 4 בעולם, אנדי מארי נשמע מודאג מאוד: "אני חושב שאנשים זהירים בצדק. אנחנו לא רואים מזג אוויר כזה בבריטניה, ואני חושב שאנחנו צריכים פשוט לשבת ולחכות, כי אין לנו מושג למה לצפות", אמר הסקוטי. "היינו צריכים ללכת ולקנות מוצרים בסופרמרקט לחדר לכל מקרה, והיה שם תור של שעתיים וחצי, כך שנראה שכולם לוקחים את זה מאוד ברצינות". למרות כל הדברים הללו, ולמרות שכל הטיסות לאזור בוטלו, המארגנים עדיין נחושים בדעתם שהטורניר ייפתח לפי התכנון, ביום שני. עתה נותר לראות האם הסופה תסכים איתם.

קרוליין ווזניאקי זכתה בניו הייבן, סבין ליזיקי בדאלאס

ג'ון איזנר זכה בטורניר ווינסטון סיילם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully