וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: אליניב ברדה ובן שהר נפצעו, בספק מול יוון

ברדה הוחלף בתיקו של גנק עם מכלן ("יש לי רגישות בשריר"), שהר סובב את הקרסול. בישול לטל בן חיים במדי פורטסמות

שישה ימים לפני המשחק מול יוון, ולנבחרת ישראל יש לא מעט סיבות לדאגה מכיוון החלוצים. בן שהר נטש את משחקה הביתי של אוקזר מול אז'קסיו בליגה הצרפתית כבר בדקה ה-26 בגלל פציעה בקרסול, ובקבוצה ממתינים לדעת מה חומרת הפגיעה. בסביבתו של החלוץ מעריכים שהוא סובב את הקרסול וייעדר מספר שבועות.

גם אליניב ברדה הוחלף במחצית הראשונה בתיקו המאופס של גנק מול מכלן (לירוי צעירי לא שיחק) ועל פי הדיווחים סובל מהתכווציות בשרירים. "יש לי רגישות בשריר הארבע ראשי ויצאתי מהמשחק", אמר בסיום ברדה לוואלה! ספורט, "ביום שני אעבור צילום אולטרסאונד ואז אדע מה מצבי. אני מקווה לטוב".

* * * עוד בבלגיה: שלומי ארבייטמן לא שיחק בניצחון 0:1 של גנט על ליירסה. גם רמי גרשון לא שותף בניצחון 0:4 של קורטרייק על סינט טרוידן.

טל בן חיים ודקל קינן קיוו לפגוש האחד את השני בדרבי הישראלי במסגרת הצ'מפיונשיפ בין פורטסמות לקרדיף, אבל רק אחד מהם שיחק ב-1:1 ביניהן בפראטון פארק. בן חיים, שישחק בשבוע הבא עם הנבחרת נגד יוון, השלים 90 דקות ובישל את שער השוויון של פומפי. זוהי תוצאת תיקו שלישית העונה של פורטסמות בחמישה מחזורים, כשהיא נמצאת במקום ה-12, בעוד הקבוצה מווילס מטפסת לשמונה נקודות וניצבת במקום השישי.

דקל קינן, ששמע השבוע את המאמן הלאומי לואיס פרננדז לא מזמן אותו לנבחרת לקראת יוון וקרואטיה, לא נכלל בסגל. המשחק עצמו היה מאוזן מבחינת כמות המצבים והחזקת הכדור, כאשר השער הראשון במשחק נכבש בדקה ה-71 אחרי שאנדרו טיילור בעט כדור מרחוק מצד שמאל אל הפינה הימנית. פומפי השוותה תשע דקות לאחר מכן עם שער של נוואנקו קאנו, שנגח פנימה אחרי הגבהה של בן חיים, ששיחק שוב כמגן שמאלי.

*** כמו מכבי חיפה, גם ויסלה קרקוב התקשתה להתאושש מההדחה מליגת האלופות. האלופה הפולנית, עם מאור מליקסון ודודו ביטון בהרכב, הפסידה בביתה 1:0 ללכיה גדנסק, שנהנתה משער של פיוטר ויסנייבסקי בדקה ה-54. מליקסון היה פעיל כהרגלו, אבל הפעם קבוצתו נותרה ללא הנקודות. שני הישראלים השלימו 90 דקות.

* * * בדרבי אחר בין קבוצותיהן של דני בונדר וזאב חיימוביץ', וולגה וטרק גרוזני, לא שותפו השחקנים הישראלים. במשחק עצמו ניצחה וולגה 1:3 בבית ובכך היא טיפסה אל המקום ה-12. לעומתה, טרק במקום העשירי.

שגריר על הסכין: הפעם דקל קינן

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully