וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: ריו פרדיננד יחזור להרכב מול ארסנל

הבלם החלים ויפתח. התותחנים יגיעו לאולד טראפורד (א', 18:00, ספ' 1) ללא ז'רביניו המושעה. סיטי-טוטנהאם (15:30, ספ' 1)

היריבות ארוכת השנים בין מנצ'סטר יונייטד לארסנל תתחדש מחר (ראשון) כשהשתיים יתעמתו באולד טראפורד במחזור השלישי של הפרמיירליג (18:00, ספורט 1 וספורט 1 HD). מוקדם יותר תנסה מנצ'סטר סיטי לשמור על מאזנה המושלם ועל מקומה בפסגת הטבלה כשתתארח בלונדון אצל טוטנהאם (15:30, ספורט 1). ניוקאסל תפתח את משחקי יום ראשון בליגה האנגלית במשחק ביתי מול פולהאם (15:00).

בשבת: צ'לסי מארחת את נוריץ'

מנצ'סטר יונייטד - ארסנל (18:00, ספורט 1)

השדים האדומים מגיעים במצב רוח מרומם אחרי ה-0:3 החלק על טוטנהאם, בתקווה לדרוס עוד יריבה לונדונית מתוסבכת. ריו פרדיננד, שהחמיץ את הניצחון על התרנגולים בשבוע שעבר, יחזור למרכז ההגנה של אלכס פרגוסון לצידו של כריס סמולינג, וגם דארן פלטשר שהחלים ממחלה יכלל בסגל למשחק.

ארסן ונגר, שהרגיע במעט את מחול השדים סביבו אחרי ההעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות, יצטרך להמשיך להסתדר ללא ז'רביניו המושעה, כשגם אלכס סונג ועמנואל פרימפונג מושעים. "לארסנל עדיין יש מספיק שחקנים מסוכנים בחלק הקדמי", התריע פרגוסון לקראת המשחק. "אנחנו נהיה חייבים להיות במיטבנו כדי לנצח אותם".

לגבי נטישתו של סמיר נאסרי למנצ'סטר סיטי אמר פרגוסון: "כולנו באותה סירה. ברגע ששחקן נכנס לשנתיים האחרונות של החוזה שלו זה הופך לבעיה, ואם הוא לא רוצה לחתום על הארכת חוזה אין מנוס מבעיות כמו זו, כי הוא יודע שלא תרצה לשחרר אותו בחינם בסיום החוזה".

על עזיבתו של ססק פרבגאס אמר סר אלכס: "היינו רוצים לחשוב שהכוכבים האירופיים שלנו יישארו באנגליה לנצח, אבל זה לא תמיד המקרה. כמו שלכריסטיאנו רונאלדו תמיד היה חלום לשחק בריאל מדריד, פברגאס רצה לחזור לברצלונה. אסור לקחת את הדברים האלה בצורה קשה, כי ככה זה בעולם המודרני".

טוטנהאם - מנצ'סטר סיטי (15:30, ספורט 1)

בצד התכול של מנצ'סטר נהנים מפתיחת עונה מרשימה, ואחרי שגילו שייאלצו להתמודד עם באיירן מינכן ונאפולי בשלב הבתים בליגת האלופות, ינסו רוברטו מאנצ'יני ושחקניו לשמור על מאזן מושלם בליגה עם ניצחון בוויט הארט ליין.

טוטנהאם, שהעפילה לשלב הבתים של הליגה האירופית אך נמצאת במקום האחרון בטבלת הפרמיירליג בעקבות התבוסה למנצ'סטר יונייטד במחזור הקודם, תבנה על הקהל הביתי כדי להתאושש, אך הארי רדנאפ יודע שהמשימה שעומדת בפני שחקניו קשה במיוחד, כשגם הרכש החדש עמנואל אדבאיור עדיין לא ישחק מול הקבוצה ממנו הושאל השבוע.

"הייתי אומר שהסגל של מנצ'סטר סיטי חזק יותר מזה של ברצלונה", הצהיר המאמן האנגלי. "זה מדהים איזה שחקנים יש להם שם. עם חלוצים כמו אגוארו, דזקו וטבס הם יכולים לקרוע כל קבוצה ביום נתון. שמות כמו ג'יימס מילנר ואדם ג'ונסון נאבקים להיכלל בכלל בסגל, זה לא ייאמן".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully