וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמנואל אדבאיור הושאל לטוטנהאם

החלוץ הטוגולזי שבילה את חציה השני של העונה שעברה בריאל מדריד יחזק את התרנגולים, לאחר שלא היה רצוי במנצ'סטר סיטי

את משחקה הראשון העונה סיימה טוטנהאם בתבוסה לא נעימה 3:0, אך ייתכן כי מעתה והלאה ייראו התרנגולים הרבה יותר טוב. המועדון הלונדוני הודיע הערב (חמישי) על החתמתו של עמנואל אדבאיור עד סוף העונה, לאחר שהצדדים ניהלו משא ומתן מתמשך בשבועות האחרונים. חלוץ נבחרת טוגו (27) יצטרף לווייט הארט ליין בהשאלה, ובתום העונה ישוב למנצ'סטר סיטי.

"אנחנו מאושרים להודיע על השאלתו של עמנואל אדבאיור", נכתב באתר הרשמי של טוטנהאם, לאחר שהחלוץ הטוגולזי עבר בהצלחה בדיקות רפואיות בקבוצתו החדשה. כזכור, את החצי השני של העונה שעברה העביר אדבאיור בשורות ריאל מדריד, גילה יכולת לא רעה ואפילו הבקיע מול התרנגולים צמד במסגרת רבע גמר ליגת האלופות אשתקד. את תקופתו הקצרה במדריד סיים עם שמונה שערים ב-22 משחקים.

הקיץ, עם זאת, לא ממש רצה לראות רוברטו מאנצ'יני את החלוץ בשורות הסיטיזנס, והגעתו של סרחיו אגוארו למעשה סללה את דרכו של אדבאיור החוצה. אדבאיור לא יצא עם סיטי למסע המשחקים שלה בארה"ב בחודש שעבר, ולאחר מכן נקנס ב-300 אלף ליש"ט משום שסירב להתאמן עם קבוצת הנוער והמילואים של התכולים. אגב, המשחק הקרוב של טוטנהאם יהיה מול אותה מנצ'סטר סיטי בדיוק, אך אדבאיור לא ייטול בו חלק ויחכה מספר ימים נוספים עד שירשום את הופעת הבכורה שלו בווייט הארט ליין.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully