וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים חוזרת לחולצות הפסים

27.8.2011 / 9:19

הקבוצה תחזור הערב נגד עכו ללבוש את המדים שייצגו אותה בדאבל ב-2008. ברוכיאן: "היחסים ביני לבין קובי מויאל טובים"

הערב: בית"ר תארח את הפועל עכו באצטדיון רמת גן (19:30, ספורט 2)

בית"ר ירושלים תפתח הערב (שבת) את משחקיה בליגת העל העונה, זאת בעקבות דחיית משחקה מול הפועל באר שבע בשבוע שעבר ובאמצע השבוע עקב המצב בדרום. דבר אחד שאוהדי בית"ר מאוד ישמחו לראות הערב מול הפועל עכו הוא את שחקני הקבוצה לובשים את חולצת הפסים שנבחרה על ידי הקהל.

מדובר באותה חולצת פסים שלבשה הקבוצה בדאבל בו זכתה בעונת 2007/8 והחל מהערב יזכו השחקנים ללבוש אותה. שחקן בקבוצה אמר על החולצה: "המדים מדהימים ואנחנו גם צריכים להוכיח שאנחנו ראויים להם. בדאבל לא נזכה השנה אבל מי שיבוא לרמת גן יראה שחקנים שנותנים הכל בכדי לגרום לקהל להרגיש טוב. למרות כל מה שאומרים ואולי בגלל כל מה שקרה לאחרונה הקבוצה יותר מאוחדת".

מי שהתייחס אתמול לכל האירועים האחרונים סביב הקבוצה הוא אבירם ברוכיאן, שהעימות שלו עם קובי מויאל בשבוע שעבר ליווה את השבוע האחרון במועדון והביא לכך שהשניים נקראו לשיחת הבהרה עם איציק קורנפיין והמאמן יובל נעים.

"האמת שזה מפליא אותי שאנשים לא יודעים שקורים דברים כאלה", אמר ברוכיאן. "היחסים בינינו טובים, כשקובי היה צעיר הייתי הראשון ששמח לעזור לו, קובי לא רק שחקן גדול הוא גם יכול להתפתח עוד יותר. על שנאה וסכסוך זה לא דבר שבכלל חשבתי עליו, היה סכסוך במשחקון שאני חשבתי משהו אחד וקובי חשב מה שחשב, בלהט של המשחק קרה מה שקורה".

על הכינויים שהולבשו למחנות בקבוצה השבוע אמר:"בשנים שלקחנו אליפויות ראיתי שחקנים גדולים ממני רבים ביניהם. יום למחרת כבר צחקנו על כל מה שכתבו בעיתון, זה היה באמת אחד הדברים הכי מצחיקים שכינו אותנו 'כנופיות'. התברכנו השנה שכולנו ירושלמים".

המאמן יובל נעים כבר קיבל החלטה להחתים את מיגל פורטיז'ו הארגנטינאי והצדדים ייכנסו למשא ומתן בתחילת השבוע הבא. מי שיפתח היום לצד תומר בן יוסף במרכז ההגנה הוא מתן בראשי, שללא קשר להבאת בלם זר, צפוי להיות חלק מצוות של שלושה בלמים ולזכות לדקות משחק משמעותיות העונה ובהזדמנות שכל כך ציפה לה. נעים מנסה לעודד את בראשי באימונים האחרונים ואמר לו מספר פעמים: "תשחק עם ביטחון, אתה לא נופל מאף אחד, רק תאמין ותוכל לדחוף את כל הקבוצה קדימה".

נעים גם אמר לשחקנים באסיפת הקבוצה: "יש לעכו התקפה מהירה וצריך להיזהר אך גם הגנה איטית ואתם צריכים לנצל זאת. הדבר הכי חזק שלכם זה הביחד ושכמעט כולם כאן שחקני בית, אם אתם לא תנצלו ותרוויחו את זה אף אחד לא יעשה את זה בשבילכם".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully