וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קורנפיין ערך שיחה עם ברוכיאן ומויאל

25.8.2011 / 11:54

בקבוצה מנסים לסיים את העימות: "עשו מזה יותר ממה שזה". פורטיז'ו כנראה יוחתם, שחקנים חוששים ממערכו של יובל נעים

בבית"ר ירושלים מנסים להביא לסיומו את העימות בין אבירם ברוכיאן לקובי מויאל. לאחר שאתמול (רביעי) בסיום משחק האימון נגד מ.ס. אשדוד הרים מויאל את הכפפה ואמר: "אין שום סכסוך, אבירם הוא הקפטן ואני מכבד אותו", בסיום אימון הבוקר של הקבוצה נקראו השניים לחדרו של איציק קורנפיין יחד עם עמית בן שושן והמאמן יובל נעים על מנת לסגור את הפרשה. בסיום השיחה סיפרו הנוכחים בשיחה כי ההדורים בין השניים יושרו והם יוצאים לדרך חדשה.

בבית"ר אמרו: "עשו מזה יותר ממה שזה. אבירם הוא קפטן ושחקן בכיר וגם קובי שחקן מאוד משמעותי ומוביל כאן ולפעמים יש אירועים כאלה בין שחקנים ולא צריך להיגרר לזה מעבר למה שקרה. עובדתית במגרש ישנו שיתוף פעולה מצויין בין השניים וכל הסיפורים על מחנות בתוך המועדון לא נכונים והפכו אפילו לבדיחה בין השחקנים".

בשורה חיובית שיצאה מבית"ר אתמול זו העובדה שהמאמן יובל נעים היה מאוד מרוצה ממשחקו של מיגל פורטיז'ו הארגנטינאי. נעים התלבט עד אתמול לגביו ולאחר המשחק אמר כי התרשם ממנו מאוד והוא צפוי לבקש מאיציק קורנפיין להחתימו. נעים עדיין לוחץ להתחזק בחלוץ משמעותי עבור הקבוצה, כשכרגע האופציות הן להמתין לשחרור של אחד מחלוצי מכבי חיפה, אלון תורג'מן או שלומי אזולאי, או למצוא שחקן זר זול יחסית.

בשבת צפויה בית"ר לפתוח את העונה במשחק בית נגד הפועל עכו באיצטדיון רמת גן, משכנה הזמני של הקבוצה. שחקנים בקבוצה היו שמחים מדחיית המשחק מול הפועל באר שבע גם מהבחינה המקצועית, ואמרו: "ברור שעדיף לפתוח מול עכו בבית. במצבנו כל משחק הוא קשה מאוד אבל ברמת גן עם הקהל שלנו אפשר לפתוח ברגל ימין ובבית"ר מומנטום יכול לשנות הרבה דברים".

בכל הקשור לעניין המקצועי לקראת המשחק, שחקנים בבית"ר חוששים שהמערך אותו מתרגל יובל נעים עם קשר אחורי אחד ושני קשרים 50:50 כשאבירם ברוכיאן וסטיבן כהן משחקים באמצע יחשוף מאוד את האגפים ואף מנהלים איתו שיחות על כך. שחקנים אמרו לנעים כי "בשנה שעברה היו לנו הרבה בעיות באגפים ורוני לוי שם שם שחקן קישור שיעזור הגנתית ממהתחלה עד הסוף עם המגן, ונעים ענה: "הכל עניין של תירגול. נצופף את האמצע, נהיה קרובים ואז נהיה בכל מקום, אל תדאגו, קצת תירגול וריכוז והכל יתחבר".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully