וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עימות פיזי בין אבירם ברוכיאן לקובי מויאל

19.8.2011 / 11:11

שני השחקנים החליפו קללות ודחיפות במהלך משחקון באימון. נעים ובן שושן הפרידו. גורם: "אולי זה יעיר את הקבוצה"

שוב לא שקט בבית"ר ירושלים. אימון הקבוצה הבוקר (שישי) נעצר בשל תקרית חמורה בין קובי מויאל לקפטן אבירם ברוכיאן. במהלך משחקון השניים החליפו כמה מילים שעברו לדחיפות הדדיות וניסו להגיע לעימות פיזי, בעוד המאמן יובל נעים ועמית בן שושן הפרידו בין השניים בכח.

גורם במועדון שראה את התקרית אמר: "לא צריך לעשות מזה רעש, זה קורה בכל קבוצה. אולי גם כאן צריכים לקרות קצת דברים כאלה ששחקנים יתעוררו. אריק בנאדו אמר פעם שתמיד פיצוצים ומכות באימון זה סימן להצלחה למרות שאין הצדקה להתנהגות שלהם".

בסיום האימון כינס יובל נעים את השחקנים, ואמר להם כי הדברים לא מקובלים עליו והוא מצפה מהם שידעו להתעלות ולפעול כיחידה אחת מגובשת וחזקה, כי זה הכוח החזק של קבוצה ושל בית"ר ירושלים. לאחר מכן נעים לקח את ברוכיאן ומויאל לשיחה בחדרו כדי ליישר את ההדורים.

אחרי שעברה אתמול בבקרה, בית"ר תכננה לערוך אימון מסכם לקראת משחק פתיחת העונה נגד הפועל באר שבע, שהיה אמור להתקיים בשבת באצטדיון וסרמיל, אך מאחר והמשחק נדחה, האימון הפך להיות אימון תרגול ונסיונות חדשים עבור המאמן נעים.

לגבי צמד הבלמים שנבחן, בבית"ר צפויים להחליט בעניינם בתחילת השבוע הבא כאשר כרגע נראה כי רק למיגל פורטיז'ו הארגנטינאי ישנו סיכוי ממשי לחתום בקבוצה. ללא קשר, איציק קורנפיין יצטרך למצוא בתקופה הקרובה מימון לחוזיהם של אופיר עמרם ולירון דיאמנט בסך חצי מיליון שקל ומימון נוסף לשחקנים זרים, כשמטרה העיקרית של בית"ר היא להתחזק בעמדת הבלם והחלוץ.

בוטל משחקה של בית"ר בבאר שבע
בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully