וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הקבוצה עברה בבקרת התקציבים

18.8.2011 / 22:26

רק חוזיהם של השחקנים החדשים עמרם ודיאמנט עדיין לא עברו. איציק עובדיה נפרד, פורטיז'ו מותיר בינתיים רושם טוב

יומיים לפני מחזור הפתיחה של ליגת העל, ובית"ר ירושלים השלימה סוף כל סוף את העברת השחקנים והצוות המקצועי בבקרת התקציבים. בקבוצה הצליחו היום (חמישי) לסגור את כל הקצוות לאחר הגשת הסכם מכירת 20 אחוז מכרטיסו של טוטו תמוז תמורת 1.6 מיליון שקל להכח עמידר רמת גן, שיביא לאישור תקציב בגובה 23 מיליון שקל, כשבתוכו כל סגל השחקנים והצוות המקצועי. רק חוזיהם של המצטרפים החדשים, אופיר עמרם ולירון דיאמנט, טרם עברו בבקרה.

מי שנפרד היום מהמועדון הוא איציק עובדיה, שנפגש הבוקר עם יושב ראש הקבוצה איציק קורנפיין, כשהשניים הגיעו לסיכום על פיצוי מוסכם בגין הפסקת עבודתו במועדון על רקע מינויו של יובל נעים למאמן הקבוצה. במהלך התקופה בה עבד עובדיה במועדון, הוא הציג רושם חיובי והוערך מאוד על ידי קורנפיין ואנשי המועדון. עובדיה צפוי לקבל פיצוי של מספר חודשי עבודה על אף שחוזהו כלל לא נחתם.

עובדיה אמר לאתר הרשמי לאחר הפגישה: "בראשית דברי אני רוצה לומר תודה גדולה לדוד אמסלם ולבית"ר ירושלים על האמון. צר לי על איך שהעניינים התגלגלו. למרות הזמן הקצר שעבדתי במועדון אני רואה בזה כזכות גדולה. זה לא סוד שהיו לנו מטרות וציפיות מהעונה הקרובה, אבל המציאות הכתיבה אחרת. ממקומי אני רוצה לאחל לבית"ר ירושלים, לשחקנים, לאנשי הצוות ולקהל העצום הצלחה בעונה הקרובה ואני בהחלט אשמח לראות את הקבוצה הזו מצליחה ומגיעה להישגים".

היום יעביר יובל נעים את האימון השני שלו כמאמן בית"ר ולמעשה יחל לגבש הרכב סופי לקראת משחק פתיחת העונה בשבת בווסרמיל נגד הפועל באר שבע. הארגנטינאי מיגל פורטיז'ו מותיר רושם טוב על נעים ובמידה ולא יימצא עד שבוע הבא בלם איכותי יותר, הוא עשוי לחתום. מעבר לכך, המאמן יתחיל לבחון מספר אופציות לחלוצים זרים בימים הקרובים כשברקע ימתינו בבית"ר לסיום צמד המפגשים של מכבי חיפה מול גנק, שלאחריהם עשויה חיפה להשאיל לבית"ר את אחד החלוצים, אלון תורג'מן או שלומי אזולאי.

(עדכון ראשון: 13:28)

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully