וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: בית"ר ירושלים ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-1:1

24.8.2011 / 20:30

בשל דחיית משחקיהן, הסתפקו הקבוצות בהכנה. חכמון חזר לשפוט את בית"ר. מויאל: "אין סכסוך עם ברוכיאן". צפו בתקציר

ספורט 5

צפו בתקציר המשחק

בית"ר ירושלים ומ.ס. אשדוד היו אמורות לקיים הערב (רביעי) את משחקיהן במחזור הפתיחה של ליגת העל, אבל ההסלמה בדרום הובילה להחלטה לדחות פעם נוספת את המשחקים (בית"ר בחוץ מול באר שבע, אשדוד בבית מול רמת השרון). הקבוצות נאלצו להסתפק במשחק אימון, בו נפרדו ב-1:1 במגרש האימונים של אצטדיון רמת גן.

יובל נעים עמד לראשונה על הקווים כמאמן בית"ר, אבל הסיפור הגדול מבחינת 50 האוהדים הירושלמים היה השופט ששובץ למשחק - אלי חכמון. מאז רבע הגמר בעונה שעברה, אז העניק השופט פנדל לזכות הפועל תל אביב, הרחיק את אלי דסה ועלה לבית"ר בהדחה, הוא לא ניהל את משחקי הקבוצה. עד הערב.

דסה פתח בהרכב, אבל הפעם לא נתקל בחכמון. בהגנה שיחק גם הבלם הארגנטינאי מיגל פורטיז'ו, אותו נוטה המאמן נעים להחתים. בדקה ה-32 עלתה בית"ר ליתרון, כשקובי מויאל נכנס לרחבה ומזווית אלכסונית הכניע את אופיר מרציאנו בשערה של אשדוד. שתי הקבוצות ערכו חילופים במחצית, ובדקה ה-60, למרות שליטה בית"רית, היה זה עידן שדה שמצא את הרשת של אוהד סיידוף, מחליפו של הרוש, וקבע שוויון.

יובל נעים סיכם את משחקו הראשון בבית"ר ואמר: "אני מאוד מרוצה, יחסית למשחק ראשון, זה עוד צעד לכיוון המטרה. אני מאוד מרוצה ממיגל פורטיז'ו, אני אשב עם איציק קורנפיין לגביו ונראה שהכיוון הוא חיובי. אני מאוד רוצה גם את אלון תורג'מן, נקווה שהוא יצטרף". על דחיית המשחק אמר נעים: "כל עכבה לטובה, צריך לזכור שישראל זו לא מדינה רגילה. טוב שדחו את המשחק, נגיע לדרום בזמן אחר".

קובי מויאל הוסיף: "ההכנות שלנו לא היו אידיאליות, אבל אין מה לעשות. נצטרך לבוא מוכנים בשבת ולעשות הכל כדי לנצח. לא היה שום תקרית עם אבירם ברוכיאן, סתם מנסים לעשות פרובקציות. הכל בסדר בינינו ואין סכסוך, למה צריך סולחה? זה היה משהו חד פעמי, אני מכבד אותו וממשיכים הלאה. עד עכשיו החיבור עם יובל נעים מצוין, אני מאמין שהוא יעשה דברים יפים. נקווה שתהיה לנו עונה טובה, בית"ר זה המועדון הגדול בארץ".

יוסי מזרחי התייחס בסיום המשחק לדחייה הנוספת של המשחקים: "אותנו זה מצער יותר, תאמינו לי. "ביום שני יש לנו את מכבי תל אביב ואנחנו צריכים להתכונן. קמנו עם פרפרים בבטן של משחק ליגה, ואז מקבלים טלפון שבוטל. זה לא נעים, אבל שחקן כדורגל שרואה כדור שוכח הכל. עברנו את החוויה הזו לפני שנתיים וננסה לשמור על השגרה".

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, תומר בן יוסף, מיגל פורטיז'ו, אבי ריקן, שי חדד, דן איינבינדר, קובי מויאל, אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן, עמית בן שושן.

הרכב מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, אפה אמברוז, אדיר טובול, רחמים צ'קול, ניר ביטון, בן בוטבול, דוד רביבו, רוג'רס קולה, משה בן לולו.

המשחק של בית"ר נדחה ל-30 באוגוסט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully