וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: פורסמו מועדים חדשים למשחקים הדחויים

24.8.2011 / 18:07

באר שבע תארח את בית"ר ירושלים ב-30 באוגוסט, המשחק בין מ.ס אשדוד לעירוני רמת השרון נדחה ל-13 בספטמבר

אחרי מספר החלטות ודחיות, הערב (רביעי) התקבלה החלטה סופית לגבי קיום שני משחקי ליגת העל שנדחו. מההתאחדות נמסר שהמשחק של הפועל באר שבע מול בית"ר ירושלים יתקיים ביום שלישי 30 באוגוסט. בעוד מ.ס. אשדוד מול עירוני רמת השרון יתקיים ביום שלישי 13 בספטמבר.

כזכור, על רקע חידוש הירי מעזה לכיוון דרום הארץ היום (רביעי), החליטה ההתאחדות לכדורגל בפעם השנייה לדחות את שני משחקי ליגת העל מהמחזור הראשון בין הפועל באר שבע לבית"ר ירושלים ובין מ.ס. אשדוד לעירוני רמת השרון. גם משחקה של הפועל אשקלון נגד מכבי באר שבע מהליגה הלאומית נדחה מאותה הסיבה. ההחלטה התקבלה לאחר קבלת המלצת פיקוד העורף שלא לערוך אירועים המוניים בשל הירי.

כבר ביום שישי הוחלט לדחות בפעם הראשונה את שני המשחקים על רקע ההסלמה בדרום. בהתאחדות סירבו לקחת סיכונים והודיעו כי המשחקים יידחו, כאשר בתחילת השבוע קיבלה ההתאחדות החלטה לקיים בכל מקרה את המשחקים במהלך השבוע כחלק מתקנון ההתאחדות, שמחייב לקיים משחקים דחויים עוד באותו שבוע, אבל כאמור חידוש הירי לכיוון הדרום לא מאפשר לקיים את שני המשחקים, שישוחקו במועד אחר.

ההתאחדות לכדורגל הוציאה הבוקר הודעה, בה נמסר: "לפי הנחיית כוחות הביטחון, שלושת המשחקים שהיו אמורים להתקיים היום, לא יתקיימו במועדם. הודעה על מועד חדש תצא בהמשך".

דובר בית"ר ירושלים אסף שקד מסר על ההחלטה: "אנו מקבלים בהבנה את ההחלטה לדחות בשנית את המשחק. ביטחונם של האוהדים והשחקנים חשוב יותר מקיומו של כל משחק כדורגל. אנו מחזקים את תושבי הדרום בכלל ואת הפועל באר שבע בפרט במציאות הלא שגרתית בה הם נמצאים". בהפועל באר שבע מסרו: "כקבוצה שחיה בדרום, צפינו את המצב, וחבל שלא הקשיבו לנו מלכתחילה".

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

עדכון אחרון: 9:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully