וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים-הפועל עכו: לא נעים להיזכר בעבר

אצטדיון רמת גן והפועל עכו לא האירו פנים לבית"ר ירושלים בעונה שעברה. בשבת (19:30, ספורט2) היא תוכל לתקן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בפעם האחרונה בה שיחקה בית"ר ירושלים משחק ליגה באיצטדיון רמת גן היא נוצחה 1:0 על ידי הפועל פתח תקוה. זה קרה בעונה שעברה והמאמן של פתח תקוה היה לא אחר מאשר יובל נעים. בית"ר ירושלים תארח את משחקיה באצטדיון רמת גן עד לנובמבר.

* בפעם האחרונה שיובל נעים פגש את הפועל עכו כמאמן הוא נוצח 3:0 כמאמן הפועל פתח תקוה.

* בשנה שעברה, במדי בית"ר ירושלים, השתתף משה מישאלוב במשחק אחד נגד עכו, שניצחה 0:3.

* עכו, שניצחה את בית"ר 0:3 במפגש הראשון בין השתיים בעונה החולפת, איבדה את כל שלושת הכובשים מאותו משחק: רועי דיין, מהראן ראדי ומוחמד כליבאת.

* בסך הכל שישה מפגשים התקיימו בין השתיים מאז שבה עכו לליגת העל. המאזן עומד על ארבעה ניצחונות לבית"ר, אחד בלבד לעכו ועוד משחק נוסף שהסתיים בתיקו.

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

בית"ר ירושלים ערכה היום (שישי) את האימון המסכם כאשר המאמן יובל נעים הקרין לשחקניו קטעי וידאו ממשחקה של היריבה הפועל עכו נגד בני יהודה. נעים ימשיך עם ההרכב והשיטה אותם תירגל החל מהיום הראשון שלו בבית וגן: שלושה קשרים אחוריים כאשר שניים משחקים כ-50:50 ולפניהם שני קשרים תוקפים באמצע, ברוכיאן וסטיבן כהן כשעמית בן שושן לבד בחוד. מה שהעיב קצת על האימון היום היה פיצוץ האימון של המחליפים, שהתאמנו בצד עם עוזר המאמן חנן אזולאי שגער בהם: "אין לכם בושה? תעריכו את ההזדמנות שנותנים לכם ותהיו רציניים, מה זה החוסר רצינות הזה, לכו מפה". בהמשך שוחח אזולאי עם נעים על הנושא. בכל מקרה, נעים חוזר ואומר כי סגל הקבוצה הכולל יותר מ-30 שחקנים גדול מאוד ויש צורך לשחרר 4-5 מתוכו. הוא מתכוון לעשות זאת כבר בשבוע הבא.

בנוגע למיגל פורטיז'ו, נתקבלה כבר ההחלטה להחתימו ובתחילת השבוע הבא צפויים בבית"ר לשבת עם סוכנו קובי סגל במטרה לסגור את תנאיו. איציק קורנפיין סיכם אתמול עם חברת "מחסני מטבחים" על אימוץ הקבוצה בשנה הקרובה תמורת 850 אלף שקלים, מה שייתן לקבוצה גב אל מול בקרת התקציבים במטרה להעביר את חוזיהם של אופיר עמרם ולירון דיאמנט וכמו כן של פורטיז'ו, במידה וייחתם.

הפועל עכו:

אחרי הניצחון על בני יהודה במחזור הפתיחה, בהפועל עכו מקווים להמשיך בקו העליה ולשוב עם נקודות מהמפגש מול בית"ר ירושלים. המאמן אלי כהן יחסר את אלירן דנין המורחק כאשר את מקומו בהרכב יתפוס רועי לוי. רן קוז'וך יוסט לעמדת המגן השמאלי ולוי יתפקד כמגן ימני. משה מישאלוב וניסו קפילוטו שכבשו במחזור האחרון ימשיכו בהרכב, כאשר הקשר המאכזב ניקולה סימיץ' ימשיך להמתין להזדמנות שלו על הספסל.

יש לציין כי על אף הניצחון במחזור הראשון לא מסתנוורים בעכו, ומאמן הקבוצה שחסר שחקנים בגזרה ההתקפית אמר לוואלה! ספורט: "אם לא נחתים חלוץ וקשר נהיה מועמדים לירידה". שגיב כהן ישוב מהרחקה ויעמוד מחר בסגל לראשותו של אלי כהן.

הפועל עכו בוואלה! ספורט
בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

יעמדו למבחן

יובל נעים - בית"ר ירושלים

יובל נעים לא יכה ליותר מדי ימי חסד בירושלים והוא יצטרך להביא תוצאות מפתיעות ביחס לציפיות על מנת לשמור על מקומו ורצונו להוביל את בית"ר בשנים הבאות.

דימקאו פידליס - הפועל עכו

הבלם הוא ללא ספק העוגן ההגנתי של הפועל עכו. אחרי ההצעה והגישושים מצדה של פרטיזן בלגרד במהלך השבוע בכיוונו, יהיה מעניין לראות אם הוא ישאיר את הראש ביריבה בית"ר ירושלים, או שההצעה מבחוץ תגרום לו לאבד את הריכוז.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, תומר בן יוסף, מתן בראשי, אבי ריקן, דן איינבינדר, קובי מויאל, שי חדד, אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן, עמית בן שושן.

הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, דימקאו פידליס, ניסו קפילוטו, רן קוז'וך, משה מישאלוב, יובל שבתאי (שגיב כהן), רפי עמוס, נבוישה מרינקוביץ', סינטאיהו סלליך, לואיס זומא.

קורנפיין: "הצעתי לדוד אמסלם חוזה לשלוש שנים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully