וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק קורנפיין: "הצעתי לדוד אמסלם חוזה לשלוש שנים"

26.8.2011 / 12:50

יו"ר בית"ר ירושלים סיפר על השיחות שקיים עם המאמן לפני שהתפטר. ברוכיאן: "ימים יגידו אם אתחרט שנשארתי"

בית"ר ירושלים תפתח מחר (שבת) את העונה בליגה במשחק ביתי מול הפועל עכו. היו"ר איציק קורנפיין התייחס בראיון לרדיו ירושלים לאירועים האחרונים בקבוצה, כולל ההתפטרות של דוד אמסלם ואמר: "הייתה לי שיחה עם אמסלם יומיים שלושה לפני שהוא עזב. אנשים במועדון פנו אליי ואמרו לי שהם רואים שקשה לו. אני חשבתי שזה יותר מהקטע המקצועי ואמרתי לו שבסוף הדברים יסתדרו ואין לו מה לחשוש והצעתי לו לחתום לשלוש שנים.

"תפקיד המאמן בבית"ר מאוד מלחיץ ויש איתו המון אחריות. כשהתחלנו את האימונים אחרי (עזיבת) רוני לוי, אמסלם העמיד עצמו לרשות המועדון עד שיימצא פתרון ועם הזמן הדברים לא הלכו לכיוון שהוא רצה".

על התחושות של אמסלם, שנעלם וניתק קשר עם המועדון אמר: "יכול להיות שדוד בחר שלא להגיד לי את הדברים שיש לו בבטן, אך רצונו של אדם כבודו. אני בשיחות עמו לא שמעתי את זה. אני בטוח שבסוף הוא יאמר את האמת שלו".

על המגעים עם יובל נעים אמר: "הפעם היחידה שדיברתי עם יובל נעים הייתה ביום שנפגשנו. הפריע לי מאוד שעשויים להגיש נגדו כתב אישום. זה נושא שעלה בזמן שדיברתי איתו ונעים אמר לי שברגע שיוגש כתב אישום אני אחליט מה לעשות בנידון".

לגבי המעורבות של גל יוסף בנעשה במועדון אמר קורנפיין: "גל יוסף בקשר מאחורי הקלעים איתי ועם ארקדי גאידמק. הוא רכש את חלקו בכרטיס של טוטו תמוז בעסקה שטובה לנו. אני לא יודע מה התכניות שלו ושל ארקדי לגבי העתיד. העובדה המעשית היא שנעשו פניות לאלי אוחנה ועוד מספר מאמנים ורק אני מקבל את ההחלטות בנוגע למאמן. גם אני שומע את כל השמועות ואני יכול לומר בצורה חד משמעית שהקשר שלו לבית"ר הוא בנושא טוטו תמוז, אך הוא מקורב לגאידמק ומייעץ ומתעניין במועדון".

על העימות בין ברוכיאן ומויאל אמר היו"ר: "הדברים לא כאלה חמורים. הייתה תקרית לפני מספר חודשים סביב סרט הקפטן לא באשמת אף אחד מהצדדים. אני תמיד אומר שכשפותחים את הדברים ואומרים מה שיש בבטן אז דברים נרגעים".

קורנפיין קיים שיחה עם ברוכיאן ומויאל

ברוכיאן: "ספגנו מכה אחרי מכה"

גם אבירם ברוכיאן עלה לשידור ודיבר על מצב הקבוצה: ברוכיאן: "רוני לוי עזב אותנו, שמונה שחקנים עזבו אותנו, דוד אמסלם עוזב כמה ימים לפני פתיחת עונה, זאת מכה אחרי מכה ואלה עובדות שקשה מאוד להתמודדן איתן ולכן אנחנו אומרים שאנחנו הולכים לעונה קשה. לא אמרנו שהישארות בליגה זה הישג כי בכל שנה אידיאלית אנחנו צריכים להיות בחלק העליון, אך כרגע אנחנו צריכים להתברג בין מקומות 6-10. אני חושב שהשנה זה קצת יותר קשה כי עזבו שחקנים משמעותיים ואנחנו עם 20 שחקנים צעירים, אבל עדיין לזרוק אותם ישר לעונה ראשונה קשה זה לא פשוט".

ברמה האישית סיפר: "העובדה היא שדחיתי הצעות ובחרתי להישאר. אני נולדתי בית"רי, נגזר עליי או התברכתי וזה מי שאני. ימים יגידו אם אתחרט על זה. כל מועדון יש לו את העליות והירידות שלו ואני לא מוריד את הראש וגאה להיות שייך לבית"ר ירושלים. אני מקווה שבכל זאת נצליח לעשות מהעונה הזאת יותר ממה שמצפים".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully