וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ: "צריך שחקן כמו מסי כדי לזכות בכל כך הרבה תארים"

מאמן ברצלונה העניק את הקרדיט לארגנטינאי אחרי הזכייה בסופר קאפ. ויטור פריירה: "קשה לקבל פנדלים נגד בארסה"

ברצלונה זכתה אמש (שישי) בתואר נוסף לארון הגביעים הגדוש שלה, כשגברה 0:2 על פורטו בסופרקאפ האירופי. ליאונל מסי כיכב כהרגלו עם שער נהדר ובישול לססק פברגאס שעלה מהספסל, והקטלאנים השוו את שיא הזכיות של מילאן במפעל עם חמש.

פפ גווארדיולה, שחגג תואר מספר 12 כמאמן בארסה ושבר את שיאו של מורו ורבו יוהאן קרויף, אמר בסיום: "כדי לזכות בכל כך הרבה תארים, קבוצה צריכה שחקן להתבסס עליו, ולנו יש את מסי. גם אחרי קיץ בו הוא ערך הכנות חלקיות, הוא הוכיח שהוא מסוגל להכריע משחקים בסדר הגודל הזה. אבל היום לכולם היה משחק נהדר. הסיבה שאנחנו זוכים בממוצע בארבע תארים לעונה היא שיש לנו את השחקנים הללו".

"רק במשחקי הליגה הקרובים נגלה אם שמרנו על הרמה של העונה שעברה", הוסיף גווארדיולה. "הסגל הנוכחי עוד צריך להוכיח שהוא מסוגל לשחזר את ההישגים מאשתקד. התפקיד שלי כמאמן הוא להיות עירני ולדאוג לכך שזה יתבצע. כמו כל קבוצה, גם אנחנו מסוגלים ליפול למשבר בשנייה, וקשה מאוד לחזור ממצב כזה".

הקפטן צ'אבי, שהפך לשחקן המעוטר בתולדות המועדון עם תואר 17 במספר, אמר: "אני מאושר להיות השחקן עם הכי הרבה תארים בהיסטוריה של ברצלונה, אבל מדובר בהישג של הקבוצה ולא רק שלי. אנחנו עושים היסטוריה ביחד ואנחנו רוצים להמשיך לעשות את זה".

חאבייר מסצ'ראנו הוסיף: "לא שיחקנו ברמה הכי גבוהה שלנו, אבל זכינו בעוד תואר חשוב. אנחנו יודעים שיש לנו יתרון קבוע על היריבות כשמסי משחק, והוא הראה את זה פעם נוספת". על תפקודו כבלם אמר הארגנטינאי: "אני כאן כדי לעזור לקבוצה, ואני שמח בכל תפקיד בו אשחק".

מהעבר השני נותרה פורטו מאוכזבת אחרי ששלטה במשחק במחצית הראשונה, ולא זכתה לשריקה לפנדל אחרי התנגשות של אריק אבידל עם פרדי גוארין בדקה ה-80. "אני יודע שקשה לקבל פנדלים נגד ברצלונה", אמר המאמן המפסיד ויטור פריירה. "אני בטוח שאם אותו דבר היה קורה בצד השני השופט היה שורק לפנדל".

פרט לכך נשמע המאמן הפורטוגלי, שהחליף הקיץ את אנדרה וילאש בואש שנטש לצ'לסי, מרוצה מהיכולת של שחקניו: "היה לנו משחק מצוין, והשתוונו לרמה של ברצלונה. לחצנו כדי להבקיע ושאפנו לנצח גם אחרי שנקלענו לפיגור".

כדורגל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully