וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאו פפאלוקאס בישראל: "זו הייתה החלטה קלה מאוד"

27.8.2011 / 8:02

הרכז היווני נחת בארץ והסביר את חשיבות החיבור עם המאמן להחלטתו. שחורציאניטיס: "יהיה לנו מנהיג חדש על המגרש"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

יומיים אחרי מסיבת העיתונאים בה הוצג ג'ורדן פארמר כשחקן מכבי תל אביב, נחת הבוקר (שבת) תיאו פפאלוקאס בישראל לקראת פתיחת אימוני קבוצתו החדשה והתקבל באהבה גדולה לא פחות על ידי עשרות אוהדים צהובים.

"זו הייתה החלטה קלה מאוד בשבילי", הסביר הרכז היווני הוותיק את בחירתו. "חיפשתי קבוצת יורוליג ברמה גבוהה, ומכבי הייתה אחת הקבוצות הטובות ביותר באירופה בעונה החולפת. יש לה מערכת מצוינת, שחקנים מצוינים, והכי חשוב בשבילי, מאמן מצוין. ברגע שדיברתי עם המאמן בלאט והוא הסביר לי את הכל, ידעתי שמכבי תהיה התחנה הבאה שלי".

"הייתי יכול ללכת למקום אחר ואולי להרוויח יותר כסף", הוסיף פפאלוקאס. "אבל אז לא הייתי משחק בקבוצה כמו מכבי עם אוהדים מדהימים, לשחק בהיכל נוקיה ולא הייתה לי האפשרות לזכות ביורוליג, בליגה הישראלית ובליגה האדריאטית".

עם פפאלוקאס נחת גם סופוקליס שחורציאניטיס, שהתייחס להגעתו של בן ארצו: "הוא חבר שלי, אבל הוא יותר כמו מורה דרך בשבילי. כשהייתי בן 16 ושיחקתי בנבחרת יוון הייתי היתו באותו החדר, והוא לימד אותי איך לחיות אורח חיים של שחקן. גם בשנים האחרונות למדתי ממנו המון, ועכשיו אוכל ללמוד ממנו במכבי, כך שאני מאוד שמח שהוא כאן. עכשיו דרק שארפ ינהיג אותנו רק כמאמן, ויהיה לנו מנהיג חדש על המגרש".

פארגו הגיש תביעת בוררות לפיב”א
כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully