וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארמר: "אני יודע שלא ארצה לעזוב, אבל יש גם צד עסקי"

הרכש הנוצץ של מכבי ת"א הוצג במסע"ת: "ההגעה שלי מהווה צעד ראשון בכיוון משחק בנבחרת". בלאט: "מתרגש לאמן אותו"

אחרי שבועות רבים של ציפיה, נחת היום (שישי) הרכש הנוצץ ביותר של מכבי תל אביב, ג'ורדן פארמר, בישראל. הגארד האמריקאי שחתם בשורות האלופה לפני מספר שבועות התקבל על ידי כ-60 אוהדים נלהבים בשדה התעופה, ונראה נרגש למדי. מאוחר יותר הוצג השחקן בן ה-25 במסיבת עיתונאים רשמית, ודיבר בין היתר על שאיפותיו שעה שליגת ה-NBA ממשיכה לשבות. בימים הקרובים אמורים לנחות בישראל תיאו פפאלוקאס וסופוקליס שחורציאניטיס ובשבוע הבא ינחתו ריצ'ארד הנדריקס, דווין סמית' וג'ון שייר.

"זה מרגיש נהדר", פתח פארמר את דבריו במסיבת העיתונאים. "קיבלתי קבלת פנים חמה בשדה התעופה. אני נרגש בדיוק כמוהם, אבל לא הייתי יכול לחכות להגיע. אני חושב שזו תהיה חוויה נהדרת, לשחק ברמה גבוהה במועדון שרוצה לנצח, ואני פה כדי לעשות מה שצריך ומה שיבקשו ממני. אני מחויב למועדון".

על האפשרות שיצטרף בעתיד לנבחרת ישראל אמר פארמר: "ההגעה שלי מהווה צעד הראשון בכיוון. אם הייתם שואלים אותי על זה לפני שנה, התשובה שלי היתה אחרת. אני לא שולל שום דבר, ואי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד".

בנוגע לאפשרות שיעזוב את מכבי תל אביב כשתסתיים השביתה ב-NBA אמר השחקן: "אני בטוח שאהיה קשור לכל החבר'ה בקבוצה, כך שאני לא מצפה לרגע הזה, ואני יודע שלא ארצה לעזוב, אבל יש צד עסקי, ואהיה חייב לעזוב. אני חושב שהקבוצה עשתה עבודה מצוינת בבניית הסגל, בין אם אעזוב באמצע העונה או לא. כרגע יש לי חוזה בארה"ב שאני חייב לחזור אליו, אבל יגיע זמן שאהיה שחקן חופשי ואוכל לשחק איפה שאני רוצה, והמצב האפשרי הוא צעד חשוב לבחון את השוק".

על המעבר מהכדורסל של ה-NBA לסגנון האירופי אמר פארמר: "הסגנון של המשחק יתאים לי. לימדו אותי לשחק בצורה הנכונה. הכישורים שלי יאפשרו לי לשחק עבור כל סוגי המאמנים, ככה שזה לא מדאיג אותי. אני מנהיג מטבעי, אבל לא הגעתי לכאן כדי להשתלט על הקבוצה. אעשה כל מה שיבקשו ממני".

פארמר אף סיפר שקיבל הצעות מקבוצות אחרות בישראל, אך העדיף את מכבי תל אביב, והוסיף כי לא יביע התנגדות להוציא אזרחות ישאראלית: "מה שיהיה יותר קל לקבוצה", אמר השחקן.

צפו בפארמר נדהם מקבלת הפנים שחיכתה לו בנתב"ג

הפרויקט המיוחד שלנו לכבוד הגעתו של פארמר

בלאט: "אני מתרגש לאמן אותו"

מאמן הקבוצה דיוויד בלאט לא היה נוכח במסיבת העיתונאים משום שנמצא עם נבחרת רוסיה בהכנות לאליפות אירופה, אך בקטע וידאו שהקליט מבעוד מועד אמר: "ג'ורדן מושלם עבורנו, כי הוא בדיוק מסוג השחקנים והאנשים שאנחנו רוצים לראות במועדון. יהיה כיף גדול לראות אותו משחק, לחוות את האופי שלו וההתנהגות שלו כמקצוען וכספורטאי. אני מתרגש לאמן אותו, ומקווה שהוא יישאר כאן כמה שיותר זמן".

היו"ר שמעון מזרחי הוסיף: "החוזה בין ג'ורדן והסוכן שלו נחתם מאוד מהר, כי שני הצדדים רצו לראות אותו מגיע לתל אביב. אחרי שג'ורדן חתם במכבי קיבלנו הרבה הצעות משחקנים אחרים שרצו לבוא מה-NBA למכבי, אבל ג'ורדן אחד הוא מספיק, ואני בטוח שיהיה לנו תקופה מצוינת עם ג'ורדן".

אחד מבעלי הקבוצה דייויד פדרמן הסביר את תהליך החתמתו של פארמר והסביר: "הסוכן של ג'ורדן פנה אלינו. אמרנו לדיוויד בלאט - פשוט תדבר איתו, ואחרי שדיוויד דיבר איתו, הוא ביקש שנחתים אותו. זו הסיבה שהחתמנו את ג'ורדן. ג'ורדן בחור מיוחד. זו הרגשה טובה מאוד, כשמקבלים שחקן טוב מאוד שבאמת רוצה לשחק פה, לא רק בגלל הכסף. הדבר הכי חשוב עבורנו כשאנחנו מחתימים שחקנים זה האופי, וג'ורדן מתאים לנו טוב מאוד".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully