וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "מאוד מרגש אותי לשחק נגד מכבי חיפה"

26.8.2011 / 14:19

מאמן סטיאווה חושש ממכבי חיפה. אלישע לוי: "נתמודד מולו על המקום השני". אוחיון יפגוש את הפועל ת"א: "יהיה להם קשה"

מאמן סטיאווה בוקרשט רוני לוי אמר אתמול לתקשורת הרומנית כי מבחינתו אין יותר מדי משמעות ליריבות של קבוצתו בשלב הבתים. מצד שני, אין ספק שהעובדה שלוי וסטיאוה ייפגשו את קבוצתו לשעבר מכבי חיפה, עושה לו משהו בלשון המעטה.

אחרי שהתבשר על הגרלת שלב הבתים בליגה האירופית אמר היום רוני לוי: "לא הופתעתי מההגרלה, הייתה לי הרגשה שנקבל אחת מהישראליות, מכבי חיפה או מכבי תל אביב. מכבי חיפה היא חלק ממני. זה מועדון גדול שעם השנים הולך ומשתבח וצובר מעבר למסורת בישראל גם מסורת באירופה. בוא נגיד שמהדרג השלישי בהגרלה, זאת הקבוצה הכי קשה שיכולנו לקבל. מאוד מרגש אותי לחזור לשחק נגד מכבי חיפה. יש עדיין זמן עד המשחק וברור שלפני המשחק אתרגש מאוד. זה יהיה משהו שונה, אבל יש עדיין זמן".

לוי המשיך: "מכבי חיפה בלב שלי ועברתי שם חלק נכבד בקריירה שלי בכלל ובחיים שלי בפרט. זה מעניין, מרגש ופיקנטי והכל ביחד. מה שקרה לה מול גנק זה חוסר מזל. זה אכזרי מאוד להפסיד בפנדלים. הם היו ממש קרובים לעלות ולפעמים בפנדלים זה אכזרי. אני אוהב את אוהדי מכבי חיפה ומקבל מהם המון תמיכה. אני בטוח שבבית שלהם יהיה קשה. מהניסיון שלי באירופה המגרש הביתי היה מלא עד אפס מקום, זה עזר לנו לעבור שלב. מי כמוני יודע איזה עוצמות ואיזה קהל מדהים יש למכבי חיפה".

על הבית בו ישחקו שתי הקבוצות יחד עם שאלקה ואא"ק לרנקה אמר לוי: "שאלקה היא קבוצה ברמה של הצ'מפיונס ליג, קבוצה ברמה גבוהה, שחקנים טובים ומהבחינה הזאת קשה ביותר. אין ספק ששאלקה היא הפייבוריטית בבית". לוי התייחס גם ליריבתה של הפועל תל אביב והיריבה העירונית שלו, ראפיד בוקרשט: "יהיה שוויוני. ראפיד קבוצה חזקה מאוד. יהיה מעניין ומותח".

מאמן מכבי חיפה אלישע לוי התייחס להגרלה ואמר: "שאלקה חזקה ואטרקטיבית, סטיאווה קבוצה טובה וזה מפגש פיקנטי. אני חושב שזה בית אטרקטיבי ומעניין, אני מקווה שנוכל לארח בקרית אליעזר ולהוציא מעצמנו את המיטב. המאבק על המקום השני יהיה נגד סטיאווה, ככה אני רואה את זה. אין קבוצות קלות בשלבים האלה, כל הקבוצות טובות וחזקות. גם המשחק נגד לרנקה לא יהיה קל".


במכבי חיפה מקווים לארח בכל זאת בקרית אליעזר

מכבי ת"א נחתה. איוניר: "נשמור על צניעות"

דרור קשטן: "תהיה פה חגיגה אירופית"

סלים טועמה: "אני מקווה שנוכל לעבור שלב"

שחקן הפועל תל אביב סלים טועמה התייחס להגרלה של קבוצתו, שתשחק בשלב הבתים נגד פ.ס.וו איינדהובן, ראפיד בוקרשט ולגיה ורשה. "על פניו זו נראית כמו הגרלה סבירה, אבל שום דבר לא קל בכדורגל", אמר טועמה והוסיף: "אני מקווה שנוכל לעבור שלב מהבית הזה. עשינו הרבה הישגים באירופה וזה אמור לעזור להגרלה נוחה. אני מקווה שזה מה שיהיה ושנוכל להמשיך קדימה". טועמה התייחס להגרלות של כל הקבוצות הישראליות והוסיף: "נראה לי שמכבי קיבלה הגרלה יותר קשה אבל גם הם בכושר טוב ויכולים לעבור".

היו"ר דורון אוסידון הוסיף: "קיבלנו הגרלה נוחה יחסית, אבל בשלב הבתים כל משחק קשה. אנחנו עושים כל שביכולתנו שלא לארח בחג ובכל מקרה עושים מאמץ שהמשחק ישוחק בחוץ. המטרה שלנו היא העפלה לשמינית הגמר"

מי שיגיע לפגוש את האדומים הוא משה אוחיון, קשר לגיה ורשה: "אני שמח מאוד שהיא לי את האפשרות להיות בשלב הבתים, זה דבר שכל שחקן רוצה להגיע ולא היה לי את הזכות לעשות זאת עם קבוצה ישראלית. זאת הייתה המטרה כשהגעתי לכאן. עברנו שני משחקים קשים כשהפכנו אתמול את התוצאה ועלינו. הייתה שמחה ענקית בשדה התעופה ואני מאוד שמח. הייתה לי הרגשה שנקבל קבוצה ישראלית, יהיה מעניין וכיף ואני בטוח שהרבה אוהדים יתמכו בנו. אם ניצחנו את ספרטק מוסקבה, אנחנו מאוד מאמינים.

"הכדורגל כאן שונה מישראל עם יותר כוח, מהירות ולחץ ופחות על הארץ, אבל מתרגלים. הפועל תל אביב קבוצה טכנית עם הרבה שחקנים טובים, אבל גם הרבה טובים עזבו ויהיה להם מאוד קשה. מבחינתנו ההגרלה יכולה להיות הרבה יותר קשה ונעשה הכל כדי לעלות. הסיכויים שלנו ושל הפועל תל אביב שווים. איינדהובן מן הסתם פייבורטית, אבל הכל פתוח ואני מאמין שיהיה מעניין ושמח. בסך הכל כולן קבוצות טובות בבית הזה".

גורם במכבי תל אביב הגיב על ההגרלה שסידרה לקבוצתו מפגש עם דינמו קייב, בשיקטאש וסטוק סיטי: "זו הגרלה קשה, אך מאתגרת. תהיה חוויה ובית ספר נהדר לקבוצה הצעירה שלנו. המשחקים הללו יהיו מבחן רציני מאוד לשחקנים. מדובר בקבוצות טובות מאוד ושלושתן מצטיינות בביתיות שלהן. בחלק מהמדינות גם יש חורף קשה שעשוי להשפיע ונראה שלא יהיה לנו קל בשום משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully