וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א תבחן מחדש אירוח משחקים בקרית אליעזר

26.8.2011 / 12:52

אבי לוזון לחץ על אופ"א לשנות את ההחלטה, ובשבוע הבא יגיעו נציגים מטעמה ויחליטו. במכבי חיפה ינסו לתקן את הליקויים

יומיים אחרי שמכבי חיפה הודחה במוקדמות ליגת האלופות ועברה לשלב הבתים של הליגה האירופית, מקווים ראשי הקבוצה לסוג של נחמה שתגיע מצדה של אופ"א. כזכור, התאחדות הכדורגל האירופית פסלה את אצטדיון קרית אליעזר מלארח משחקים במסגרות שלה, ונכון לעכשיו הירוקים ייאלצו לקיים את משחקי הבית שלהם באצטדיון רמת גן.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון שוהה במונאקו שם מתקיימות ההגרלות של מפעלי אופ"א, וניצל את המעמד כדי להפעיל לחץ על מקבלי ההחלטות. כל זה אחרי שגם במכבי חיפה שלחו מכתב לאופ"א בו ביקשו לבחון מחדש את אישור אצטדיון קרית אליעזר. לפי הסיכום שהושג, בשבוע הבא תנחת בארץ משלחת מטעם אופ"א, שתבדוק שוב האם האצטדיון בחיפה מתאים לאירוח משחקים, והאם הליקויים הבטיחותיים תוקנו. במכבי חיפה יקדישו את הימים שנותרו כדי לנסות ולטפל בכל הליקויים.

לוזון מסר בתגובה לאתר הרשמי של ההתאחדות: "אני שמח שיכולתי, בעזרת הקשרים הטובים שלנו באופ"א, לעזור למכבי חיפה לארח את משחקיה בליגה האירופית במגרשה הביתי בקרית אליעזר. אחרי שהשגנו את האישורים, כל שעל מכבי חיפה לעשות זה לתקן את הליקויים עליהם הצביעו אנשי אופ"א. אני מאחל למכבי חיפה הצלחה רבה, ומקווה כי הדבר יעזור לקבוצה להעפיל לשלב הבא. אמשיך לעמוד לעזרתן של הקבוצות הישראליות במעמדים אלו, בדיוק כפי שעשיתי בשנה שעברה כאשר הפועל תל רביב ביקשה לשחק באצטדיון בלומפילד את משחקיה הביתיים בליגת האלופות. בהזדמנות זו אני רוצה לאחל גם להפועל תל אביב ומכבי תל אביב הצלחה בשלב הבתים של הליגה האירופית. העובדה שלישראל יש שלוש נציגות בשלב הבתים רק מעידה על עוצמתו של הכדורגל הישראלי וחוזקה של ליגת העל".

מנכ"ל מכבי חיפה איתמר צ'יזיק התייחס היום (שישי) לעניין ואמר: "אף אחד לא אישר לנו עדיין לשחק בקרית אליעזר. בשבוע הבא יגיעו נציגי אופ"א ואחרי שיבדקו את האצטדיון וישקלו את הנושא, יתברר האם נוכל לארח שם".

מה צפוי למכבי חיפה בליגה האירופית?

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully