וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: המדריך המלא לסוף השבוע, הפעם בסימן דרבי

לא פחות מארבעה מפגשי כחול-לבן צפויים לנו. קינן מחכה לבן חיים, ברדה מול צעירי ואולי גם בכורה לבוזגלו נגד מלול ודיין

יום שישי - 26.8

* 19:00: סוף השבוע הישראלי בתפוצות יחל עם עידן שריקי, שאולי יערוך סוף כל סוף הופעת בכורה במדי גורניק זאבז'ה מול לך פוזנאן במסגרת המחזור החמישי בליגה הפולנית.

אילו שגרירים הצטיינו בשבוע שעבר?

יום שבת - 27.8

* 16:30: איתי שכטר יחפש שער ליגה שני ויוקרתי במיוחד בבונדסליגה, כשקייזרסלאוטרן תארח את באיירן מינכן במחזור הרביעי. גילי ורמוט, שחוזר בהדרגה לכושר, לא צפוי להיכלל בסגל. במקביל, נירנברג של אלמוג כהן תנסה להתאושש משני הפסדים רצופים מול אוגסבורג הצנועה.

* 16:45: דני בונדר, שהשלים 90 דקות בשלושת המשחקים האחרונים של וולגה, יארח לדרבי כחול-לבן בליגה הרוסית את זאב חיימוביץ' המשחק בטרק גרוזני.

* 17:00: יוסי בניון, עדיין שחקן צ'לסי, יקווה לקבל דקות במשחק הבית מול העולה החדשה נוריץ' במסגרת המחזור השלישי בפרמיירליג.

* 17:00: אחרי שרשם 120 דקות בגביע הליגה, עשוי דקל קינן ליטול חלק גם במשחק הליגה של קרדיף, שתתארח אצל פורטסמות של טל בן חיים לעוד דרבי ישראלי, הפעם בליגת המשנה באנגליה.

* 19:00: ויסלה קרקוב, עדיין בהלם מההדחה הכואבת בפלייאוף ליגת האלופות, תרצה להתאושש במחזור החמישי בפולין על חשבון לכיה גדנסק. מאור מליקסון יחפש שער ליגה ראשון, דודו ביטון מחכה לשערו הרביעי.

* 19:00: אחרי שעלו לשלב הבתים של ליגת האלופות על חשבון מכבי חיפה, אליניב ברדה וגנק ישמחו להמשיך את המומנטום מול מכלן של לירוי צעירי במחזור החמישי בבלגיה.

* 20:00: בן שהר ואוקזר, במרדף אחר ניצחון בכורה בליגה, ימתינו בסטאד אבה דשאן לעולה החדשה אז'קסיו. עוד במחזור הרביעי בצרפת, ברסט של עדן בן בסט תצא לניס אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות. ריח של שער בכורה ישראלי באוויר?

* 21:00: חוזרים לבלגיה, שם גנט של שלומי ארבייטמן תארח את ליירסה, ובמקביל קורטרייק של רמי גרשון תפגוש את סנט טרוידן.

יוסי בניון ממשיך לרמוז על פרידה מצ'לסי

יום ראשון - 28.8

* 14:45: בירם כיאל, שלא שיחק מאז נפצע במדי נבחרת ישראל מול חוף השנהב, עשוי לחזור למשחקה של סלטיק מול סט. מירן.

* 17:45: הכושר המצוין של ביברס נאתכו יימשך גם השבוע? רובין קאזאן שלו תארח את קריליה סובייטוב במחזור ה-22 בליגה הרוסית.

* 19:00: בשעה טובה, גם בספרד מתחילים לשחק, היישר מהמחזור השני. מאיורקה, עם דודו אוואט ותומר חמד, תנסה להתחיל ברגל ימין בבית מול אספניול.

* 21:30: מאור בוזגלו, המצטרף הטרי למושבה הישראלית בבלגיה, עשוי לערוך בכורה בדרבי מול בירסחוט, בה משחקים דור מלול ורועי דיין. לפני כן, קלאב ברוז' (ללא ליאור רפאלוב המורחק) תפגוש את אנדרלכט.

* 22:00: רוני לוי, שחווה הפסד ליגה ראשון בשבוע שעבר עם סטיאווה בוקרשט, יארח הפעם עם קבוצתו את טרגו מורש במטרה לחזור למסלול הניצחונות במחזור החמישי ברומניה.

מאור בוזגלו גורם להתרגשות בסטנדרד ליאז'

יום שני - 29.8

* 19:00: גם בקפריסין נפתחת עונה עם הנציג היחיד שלנו שם, יובל שפונגין, שיפגוש יחד עם אומוניה ניקוסיה את אלקי לרנקה, קבוצתם לשעבר של יצחק שום וחיים מגרלשווילי.

* 19:30: משה אוחיון וקבוצת לגיה ורשה ינעלו את המחזור החמישי בפולין כשיתארחו אצל לודז'קי.

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully