וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר נגד העיתונאים: "כיום לכל אחד יש דעה"

מאמן ארסנל נשם לרווחה אחרי העפלת קבוצתו לצ'מפיונס: "אני מרגיש כמו טייס שאחרי 30 שנה מפקפקים ביכולתו"

הקלה גדולה נרשמה אתמול (רביעי) בלונדון, אחרי שארסנל הבטיחה את עלייתה לשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי ניצחון חוץ באיטליה, 1:2 על אודינזה. לא רק שמדובר בניצחון עם משמעות פיננסית אדירה, במיוחד בימים לא יציבים כלכלית עבור ארסנל, אלא בעיקר בניצחון מוראלי מכריע, בתקופה שבה המאמן ארסן ונגר סופג ביקורות אחרי עזיבת סמיר נאסרי וססק פברגאס וכשהאוהדים מאבדים אמון אחרי הפתיחה המקצועית של התותחנים.

ארסנל פיגרה 1:0 מול האיטלקים, אבל הפכה את התוצאה במגרש חוץ לא פשוט. "אנחנו חיים בתקופה שבה לכל אחד יש דעה", אמר ונגר על הביקורת שספג, "אני מרגיש כמו טייס ותיק שמטיס מטוס כבר 30 שנה, ואני חייב לקבל את זה שמישהו נכנס לי לתא הטייס וחושב שהוא יכול לעשות עבודה יותר טובה ממני.

"אבל זה חלק מהעבודה, ואנחנו חייבים לקבל את זה. יש הרבה שאלות סביב הקבוצה, אבל אני רק רוצה להגיד שבאופן כללי, המועדון הזה עדיין חזק מאוד. ב-15 השנים האחרונות אנחנו באופן תמידי בליגת האלופות. יש לנו איצטדיון חדש, מתקן אימונים פנטסטי, מצב כלכלי חזק ומועדון חזק מאוד".

ונגר כמובן לא התעלם מהלחץ שהיה עליו. "הניצחון הזה הוא הקלה גדולה", הודה, "לא רצינו להיות מודחים, יש לנו עדיין גאווה. היינו עם הגב לקיר, והגבנו היטב". כמו כן, הצרפתי עקץ את העיתונאים. "אמרתי לכם גם אתמול וגם הרבה פעמים לפני כן שז'רביניו הוא שחקן מצוין", אמר, "איכות של שחקן לא נמדדת בסכום ההעברה ששולם עליו".

גם מאמן אודינזה פרנצ'סקו גווידולין הודה: "אנחנו חייבים להשלים עם זה שארסנל פשוט קבוצה חזקה יותר".

צפו בניצחון של ארסנל 1:2 על אודינזה

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully