וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "ארסן ונגר חייב להמשיך בארסנל"

המנג'ר הסקוטי מגן על יריבו, שזוכה לקיתונות של ביקורת מצד התקשורת, כמו גם מצד הקהל של התותחנים. בראשון הם נפגשים

העונה של ארסנל החלה בצורה רעה מאוד. נקודה אחת מתוך שש אפשריות בליגה, כולל הפסד ביתי 2:0 לליברפול, יצרו מרמור גדול בקרב האוהדים. עזיבתם של הקפטן, ססק פברגאס, שעבר לברצלונה ושל סמיר נאסרי, שנשלח אמש למנצ'סטר סיטי, בתוספת שלל פציעות בסגל, מעמידה את ארסנל בפני הדחה מליגת האלופות, כאשר הערב (רביעי) במשחק החוץ מול אודינזה היא תנסה לשמור על יתרונה השביר, 0:1 מהמשחק הראשון.

בינתיים, מי שיוצא להגנתו של מנג'ר התותחנים, ארסן ונגר, הוא לא אחר מאשר סר אלכס פרגוסון, המנג'ר של היריבה הגדולה, מנצ'סטר יונייטד. בין השניים זרם הרבה דם רע בעבר, בעיקר בתקרית ה"פיצה-גייט" הזכורה משנת 2004, בה נזרקו שלל מאכלים אחרי ניצחון 0:2 של היונייטד, שקטע לארסנל רצף של 49 משחקים ללא הפסד.

היום, בראיון באנגליה, פרגוסון נשמע כבר אחרת: "ונגר טוב בצורה שלא תיאמן. אנחנו חיים במקצוע מטורף וכמה הפסדים מעירים את כל המבקרים", אמר המנג'ר הסקוטי, "זו סיטואציה מגוחכת, מי יכול להליף את ונגר בארסנל? הוא חייב להמשיך, כל מה שצריך בשביל להיות מנג'ר הוא זוג אטמי אוזניים".

ארסנל ומנצ'סטר יונייטד יפגשו ביניהן לקרב ענקים ביום ראשון הקרוב. האם פרגוסון ימשיך להרעיף שבחים על יריבו גם אחרי המשחק? והאם ונגר ישאר מנג'ר ארסנל גם אחרי סוף השבוע? התשובות בקרוב

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully