וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: ואן פרסי חוזר, ארסנל רוצה בתים

התותחנים ויתרו על נאסרי אבל מקבלים את ואן פרסי שסיים את ההשעיה לקראת הגומלין הקריטי מול אודינזה (21:45, 5, 5HD)

המנה השנייה של משחקי גומלין פלייאוף ליגת האלופות תינעל הערב (רביעי) עם חמישה משחקים נוספים ושגריר אחד, ביברס נאתכו, כשאז תיסגר רשימת העולות לשלב הבתים. ליון אמנם נמצאת עם רגל וחצי בבתים, אבל עדיין מחכות לה 90 דקות ברוסיה מול רובין קאזאן ונאתכו. ארסנל השיגה רק 0:1 נזיל באצטדיון האמירויות, ותצטרך לשמור על כך באיטליה נגד אודינזה. המשחק הפתוח ביותר הוא זה שמפגיש את בנפיקה וטוונטה אחרי 2:2 במשחק הראשון. כל המשחקים בערוץ הקיבוץ ב-21:40 (5+ לייב).

אודינזה - ארסנל (21:45, 1:0 במשחק הראשון, ערוץ 5, 5HD)

רגע לפני הגומלין נגד האיטלקים, סמיר נאסרי נטש את התותחנים לטובת מנצ'סטר סיטי. בלעדיו, ארסן ונגר יקווה שלמרות פתיחת העונה הרעה של הקבוצה שלו, היא תסתדר עם האיטלקים ויתרון השער מהמשחק הראשון יספיק. הבשורות החיוביות לתותחנים היא שוונגר יוכל לעמוד על הקווים, מאחר שאופ"א הסכימה לדחות את העונש שלו. כזכור, הצרפתי הושעה על ידי אופ"א משני משחקים נוספים כשנתפס מעביר מסרים לספסל במשחק הקודם מול אודינזה. בינתיים ונגר יוכל לעמוד על הקווים, לפחות עד הערעור שלו.

בצד המקצועי, רובין ואן פרסי שב מהרחקה ויוכל לשחק, תומאס רוזיצקי כנראה יפתח על הספסל וג'ק ווילשר עדיין לא כשיר. באודינזה, שמקווה להגיע בפעם השנייה לשלב הבתים, כאשר המאמן פרנצ'סקו גוידולין השתדל להיות זהיר: "לארסנל יש סגל שאינו מרחם, כך שהמשחק חייב להתנהל ברוגע וללא עצבים. אסור לנו לחשוב כמה שאנחנו צריכים שני שערים כדי להגיע לשל הבתים, אחרת נסתכן".

רובין קאזאן - ליון (19:00, 3:1 במשחק הראשון)

אחרי התוצאה המצוינת בסטאד דה ז'רלאן, ליון רק רוצה להשלים את העבודה, מה שיסדר לה הופעה 12 ברציפות בשלב הבתים. "הולך להיות משחק טוב מכיוון שהיריבה הולכת לגרום לנו לבעיות. נצטרך לשחק עם אותה תשוקה שבה שיחקנו במשחק הקודם", הבהיר מישל באסטוס את יחסי הכוחות. החיסרון העיקרי של הצרפתים יהיה היעדרותו של כריס, שהחמיץ גם את המשחק הקודם, ויוהאן גורקוף, שעדיין סובל מפציעה בקרסול.

הקבוצה הרוסית, שהשיגה בשנה שעברה ניצחון ושלוש תוצאות תיקו, לא ניצחה בשני המחזורים האחרונים בליגה ומדורגת רק במקום החמישי. ביברס נאתכו, שבישל שער בשבת מול אמאקאר פרם ועשה את אותו הדבר בהפסד האחרון של ליון, אמור לפתוח בהרכב. אגב, בינתיים קאזאן טרם הפסידה משחק ביתי בליגת האלופות. כוכב הקבוצה אלכסיי מדבדוב שקיבל מנוחה נגד אמקאר יחזור להרכב.

בנפיקה - טוונטה (21:45, 2:2 במשחק הראשון, ערוץ 5+)

את הדרך של הפורטוגלים בליגת האלופות בשנה שעברה אנחנו בעיקר זוכרים מעצם הופעתם של הפורטוגלים בבית בו שיחקה גם הפועל תל אביב, ואחרי שהם עברו את טרבזונספור בסיבוב הקודם, הם ינסו להמשיך במסורת המכובדת באירופה. השחקנים של ז'ורז'ה ז'סוס לא ניצחו בשני משחקיהם האחרונים באירופה, אבל בסוף השבוע האחרון הם ניצחו בליגה והורידו מעט מהלחץ.

אוסקר קארדוסו, חאבייר סאביולה ונוליטו אמורים להוביל את הקבוצה, כאשר ז'ואן קפדווילה, שהצטרף מויאריאל, יערוך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה. טוונטה הביסה בסוף השבוע האחרון את הירנביין 1:5 ואל ההתמודדות מול הפורטוגלים הם מגיעים אחרי שהדיחו את ואסלוי. הקבוצה ההולנדית כנראה תוותר על החלוץ הקוסטה ריקני בריאן רואיז, שאמור לעבור לפולהאם, ובלעדיו תהיה לקבוצה בעיה בחלק הקדמי.

משחקים נוספים:

שטורם גראץ - באטה בוריסוב (21:45, 1:1 במשחק הראשון)

ויקטוריה פלזן - פ.צ. קופנהאגן (21:45, 1:3 במשחק הראשון)

ליגת האלופות בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully