וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה באיגוד: טענה לניגוד אינטרסים של משה קליסקי

באיגוד יבדקו האם יו"ר ראשל"צ מעורב בהפקות דפוס. אייזנברג טען ש"הדבר גובל בפלילי". קליסקי: "אין לי התקשרות עם האיגוד"

סערה בישיבת הנהלת איגוד הכדורסל שהתקיימה אמש (שלישי): בטרם נפתחה הישיבה, העלה חבר הנהלת האיגוד מטעם מכבי, יגאל אריאלי, תהייה לגבי מעורבותו לכאורה של חבר האיגוד ויו"ר מכבי ראשון לציון משה קליסקי בהפקות דפוס הקשורות לאחד ממותגי השיווק של האיגוד וטען לניגוד אינטרסים, כך נודע לוואלה! ספורט. אריאלי שטח את דבריו בפני יושב ראש איגוד הכדורסל שי שני, וכן בפני מוטי אמסלם ושאול אייזנברג.

בעקבות הדברים בדק אייזנברג כמה מהטענות של אריאלי, ואמר במהלך הישיבה ש"אכן עקפו אותי (אייזנברג - ו.כ.) ונעשו דברים שלא בידיעתי". עוד הוסיף אייזנברג בישיבה כי "הדברים גובלים בפלילי". בעקבות זאת, הודיע אייזנברג על התפטרותו מתפקידו כיו"ר ועדת המיתוג והשיווק. אריאלי ואייזנברג אף ביקשו מהיועץ המשפטי של האיגוד וממבקר האיגוד לבדוק את ההתנהלות בנושא.

יגאל אריאלי אמר בתגובה: "ההתפתחות הייתה לפני הישיבה. שאלתי שאלה לגבי מוצר מסוים שהיה מונח על השולחן, וקיבלתי תשובה שלא סיפקה את דעתי. זה אמור להיבדק אצל היועץ המשפטי".

שאול אייזנברג אמר בתגובה: "בעקבות דבריו של אריאלי לפני הישיבה עלו מספר דברים תמוהים לגבי מעורבותו של חבר הנהלה בכיר בעבודות דפוס באיגוד, והדבר טעון בירור יסודי משום שמדובר בסכומי עתק".

משה קליסקי אמר בתגובה: "אין לי שום התקשרות בשום צורה שהיא עם איגוד כדורסל לגבי שום עבודה. מה שכן, בני עובד בחברה שיש לה קשר מסחרי כזה או אחר עם איגוד הכדורסל, וזה לא נוגע אליי בכלל. נכון שהבן שלי עובד שם, ויש אנשים שיש להם סיבות לא טהורות לנסות ללכלך כמו שאול אייזנברג לדוגמא, אבל אין לי שום עניין וקשר לסיפור הזה. לא הטיחו האשמות, שאול זרק בישיבה הערה. שאול לא התפטר מהוועדה בגלל שהבן שלי עובד בחברה שקיבלה עבודה מהאיגוד, הוא התפטר מסיבות אחרות.

"הוא התפטר בגלל שהוא טוען שהאיגוד עשה התקשרויות כאלה ואחרות שלא דרך ועדת השיווק", הוסיף קליסקי. "הוא לא הזכיר את הסיפור שקשור לבני. הבן שלי לא פסול מלעבוד בחברה שבמקרה התקשרה עם האיגוד. אין לי שום התקשרות עם איגוד הכדורסל, מי שמתעסק איתם זה חברה בשם "נס-מור" שבני עובד שם".

אייזברג הגיב על דברי משה קליסקי: "בעקבות דבריו של יגאל אריאלי נעשתה בדיקה והסתבר שמשה קליסקי הוא שותפו של נתי מור בחברת "שאפו פרסום" שבין לקוחותיה איגוד הכדורסל, ליגת העל נשים, ליגת העל גברים וליגה לאומית גברים. העובדות מדברות בעד עצמן והסירחון זועק לשמיים".

בינתיים פנתה בכתב חברת הנהלת איגוד הכדורסל אורנה אוסטפלד ליושב ראש איגוד הכדורסל בבקשה לפתוח בחקירה סביב כל הנושא.

תגובת איגוד הכדורסל תובא כשתושג.

לא רק סביב נושא השיווק סערה הישיבה אמש. עוד נודע לוואלה! ספורט, כי הועלו טענות בישיבה סביב מספר המלווים שייצאו עם הנבחרת לאליפות אירופה. חלק מהנוכחים בישיבה טענו כי מדובר "במספר מוגזם" של אנשים. רק לאחר הצבעה צמודה אושרה לבסוף המשלחת שתצא לאליפות אירופה.

נבחרת ישראל תחסר את עמרי כספי ביורובאסקט

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully