וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: איוניר בונה על ההרכב שניצח את פנאתינייקוס

23.8.2011 / 22:33

מכבי תל אביב ערכה אימון ראשון על אדמת אתונה, ושרן ייני שוב תורגל כמגן שמאלי. בקבוצה התלוננו על מגרש האימונים

מכבי תל אביב קיימה הערב (שלישי) באתונה את האימון הראשון לקראת משחק הגומלין נגד פנאתינייקוס, במסגרת מוקדמות הליגה האירופית ביום חמישי (21:15, ערוץ 9 וספורט1 HD). הבלם סאבו פאביצ'ביץ' והחלוץ אלירן עטר הסתפקו באימון קל, בעוד ששאר הסגל, כולל עומר ורד שהחלים מפציעה בקרסול, ערכו אימון מלא.

אנשי הקבוצה נדהמו לגלות את רמתו הנמוכה של מגרש האימונים שהוקצה עבורם. כר הדשא היה מלא בורות ומהמורות, ולטענתם היה קשה לקיים אימון טקטי ראוי. על פי מה שמסתמן נראה כי המאמן מוטי איוניר יתן קרדיט לאותו הרכב שפתח בנצחון הביתי 0:3 על פנאתינייקוס בשבוע שעבר. שרן ייני צפוי לפתוח שוב כמגן שמאלי למרות שיואב זיו סיים לרצות עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים וישוב לסגל. הבלם ניבלדו שקיבל מנוחה בתחילת השבוע במשחק הליגה נגד הפועל פתח תקוה, ישוב למרכז ההגנה ויפתח לצידו של פאביצ'ביץ'. עומר ורד יפתח בעמדת המגן הימני. בקישור צפויים רפי דהן ומשה לוגסי לפתוח מאחור, כאשר דור מיכה ומואנס דאבור צפויים לשחק באגפים. למרות התרגול הזה, אף אחד לא יופתע אם בסופו של דבר יועדף האריס מדוניאנין על פני דאבור, כדי לתת מימד של טכניקה ונסיון במרכז. בחלק הקידמי נראה שאין התלבטויות כאשר מוסא קונאטה ואלירן עטר צפויים לשתף פעולה יחד בחוד, במטרה לנסות ולהביך שוב את מרכז ההגנה האיטי של היוונים.

רוברטו קולאוטי שנמצא בכושר נפלא ונכנס כמחליף נגד היוונים בבלומפילד, צפוי לפתוח יחד עם ברק יצחקי על הספסל והשניים יעניקו לאיוניר אופציות התקפיות רבות למקרה שהצהובים יתקשו בהבקעת שער החוץ הכל כך נחוץ.
השחקנים צפויים לקבל מחר מספר שעות חופשיות במהלך היום ומאוחר יותר בערב תתקיים מסיבת העיתונאים הרישמית והאימון המסכם לקראת המשחק.

איוניר: "נערכים למשחק כאילו התוצאה 0:0"

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully