וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "נערכים למשחק כאילו שהתוצאה 0:0"

23.8.2011 / 14:30

במכבי ת"א מתכוננים למשחק קשה נגד פנאתינייקוס: "אסור להתבסס על היתרון המוקדם". כ-1,000 אוהדים יגיעו

90 דקות בלבד מפרידות כעת בין מכבי תל אביב לשלב הבתים היוקרתי של הליגה האירופאית. עם יתרון 0:3 שנראה מבטיח ביותר מהמשחק הראשון, נחתה הבוקר (שלישי) הקבוצה באתונה שביוון, לקראת משחק הגומלין נגד פאנתינייקוס, שיערך ביום חמישי. אחרי הנחיתה, ליוו ניידות משטרה את אוטובוס הקבוצה משדה התעופה למלון בו הצהובים מתאכסנים. גיז'רמו ישראלביץ', שמחלים משבר בקרסול, קלמי סבן, שסובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי ודיאא סבע, לא המריאו עם הקבוצה.

ראשי הקבוצה וגם אנשי הצוות המקצועי משדרים לשחקנים ששום דבר עדיין לא סגור לקראת הגומלין, למרות היתרון 0:3 מהמשחק הראשון. "מצפה לנו משחק קשה מאוד ונצטרך להיערך אליו כאילו שהתוצאה היא 0:0", אמר גורם במועדון לוואלה! ספורט. "אסור לנו להתבסס על היתרון מהמשחק הראשון, כי המשחק הזה לא הולך להיות קל. היוונים ישחקו חזק מאוד וינסו ללחוץ בפתיחה ואנחנו נתכונן לזה. זו תהיה התמודדות קשוחה וקשה אבל אנחנו נראה עכשיו מאיזה חומר עשויה הקבוצה שלנו. זה בהחלט יהיה מבחן עבור השחקנים", הוסיף הגורם.

"מצפה לנו משחק קשה מאוד ונצטרך להיות מאוד מרוכזים מהדקה הראשונה ועד לסיום בכדי לעבור את היוונים", אמר שחקן בקבוצה. "אני מקווה שהאוהדים שהגיעו איתנו לאתונה ידחפו אותנו מהיציעים ויעזרו לנו להשלים את מה שהתחלנו בשבוע שעבר בבלומפילד", הוסיף השחקן.

במועדון הציבו שתי מטרות עיקריות: לעבור את הדקות הראשונות ללא ספיגת שער מוקדם, שעלול להכניס את הקבוצה היוונית ואת אוהדיה לטירוף כבר בפתיחה, וכמובן לנסות ולכבוש שער חוץ יקר שיגרום לכך שפאו תצטרך לכבוש לא פחות מחמישה שערים בשביל לעבור.

הבעלים הקנדי מיטש גולדהאר הגיע לאתונה ויהיה נוכח במשחק. על פי תכנית האימונים יקיימו שחקניו של מוטי איוניר אימון אחד הערב ואימון מסכם מחר, מיד לאחר מסיבת העיתונאים הרישמית, שתיערך לקראת המשחק.

כמה מאות אוהדים צהובים יצאו גם הם הבוקר לאתונה במטוס שהטיס את הקבוצה, כמו גם במספר טיסות נוספות. בסך הכל צפויים להגיע כ-1,000 אוהדים צהובים למשחק.

הבורר קבע: מחיר כרטיסו של מאור בוזגלו - 500 אלף יורו

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 9:11)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא באים לטיול. עומר ורד, דור מיכה וברק יצחקי/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ברלין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully