וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבורר קבע: כרטיסו של מאור בוזגלו שווה 500 אלף יורו

22.8.2011 / 16:20

הבורר בעניין בוזגלו גם קבע שכל הסכום יילך למכבי ת"א, ללא מענק חתימה לשחקן. הקבוצה תחזיר לו את כל הקנסות שספג

הבורר בעניינו של מאור בוזגלו, עו"ד חנוך קינן, קבע היום (שני) את מחיר הכרטיס של השחקן: 500 אלף יורו. כזכור, מכבי תל אביב הודיעה לשחקן שהיא משחררת אותו ושהוא לא בתוכניות המקצועיות שלה, ובתגובה משפחת בוזגלו דרשה שחרור בחינם. כעת קבע הבורר את מחירו באופן סופי, וכנראה הביא לסיום הפרשה. השחקן אמור להשלים בקרוב את מעברו לליגה הבלגית, שם סיכם עם סטאנדרד ליאז'. בוזגלו נרכש על ידי מכבי תל אביב לפני שלוש שנים ב-2 מיליון יורו.

עוד במסגרת הבוררות: הבורר קבע כי השחקן עצמו לא זכאי לשום חלק מתוך הסכום אותו תקבל מכבי תל אביב. השחקן, כזכור, דרש מענק חתימה על סך 20 אחוזים מסכום המכירה (כ-100 אלף יורו), אך הוא לא יהיה זכאי לו.

כמו כן, הבורר חייב את מכבי להחזיר למאור את כל הקנסות שהיא קנסה אותו במהלך החוזה שלו (סכום המוערך ב-60 אלף דולר).

מאור בוזגלו על פסק הדין: "מבסוט, כל כך לא רציתי לשחק בארץ"

יעקב בוזגלו אמר בתגובה: "אני מכבד כל החלטה של הבורר. אני שמח שמכבי יהיו חייבים להחזיר את הקנסות שהוטלו על מאור על לא עוול בכפו. כרגע אנחנו עם הפנים קדימה, ואני שמח שמעכשיו מאור יוכל להתעסק רק בכדורגל ולא בכל השטויות שעשו לו".

השחקן כבר חתם לשנתיים בקבוצה הבלגית ואף הוצג אמש במשחקה הביתי נגד קורטרייק במסגרת המחזור הרביעי בליגה הבלגית. על פי ההערכות צפויה העיסקה להיסגר סופית ב-24 השעות הקרובות.

מוקדם יותר הבוקר בקבוצה הגיבו להתנהגות שלו. "זה נחמד שבוזגלו כבר מצטלם עם המדים שלהם ואפילו נותן ראיונות לתקשורת הבלגית, אבל לפי הידוע לנו, שום מעבר של שחקן לא יכול להיות רשמי בטרם נחתם ההסכם בין המועדונים.

"בדרך כלל", המשיך אותו גורם, "קודם מגיעים לסיכום בין המועדונים על מכירת השחקן ואז הוא סוגר את תנאיו וחותם. זה בהחלט משעשע לראות אותו מחזיק בחולצת המועדון לפני שההסכם בין המועדונים נחתם. בכל מקרה, ההסכם של מאור עם הבלגים יכנס לתוקף רק לאחר שעסקת המכירה בין המועדונים תיסגר סופית".

עדכון ראשון: 13:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully