וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו: "הפועל תל אביב היתה אופצייה רצינית"

הקשר שקיבל תג מחיר ויעבור לסטנדרד ליאז': "לא רציתי לשחק בארץ". על איוניר: "הוא לא דיבר איתי, מאוד התאכזבתי ממנו"

אחרי חודשים ארוכים של סכסוך, התברר הערב (שני) עתידו של מאור בוזגלו, כשפסק הבוררות שקבע עו"ד חנוך קינן קבע כי מחירו של השחקן יעמוד על 500 אלף יורו, ובכך יוכל בוזגלו לעבור לסטנדרד ליאז', במידה וזו תשלם את סכום השחרור. כזכור, השחקן רצה לעבור לקבוצה הבלגית, אך במכבי תל אביב סירבו לשחררו, ובתגובה, דרשה המשפחה של השחקן כי הוא יהפוך לשחקן חופשי. עתה כאמור, נקבע תג המחיר של בוזגלו, והוא יוכל לעזוב את המועדון בצהוב.

בוזגלו עצמו נשמע נרגש מאוד מסיום הפרשה, כשהתראיין הערב ל'תוכנית הספורט' של רדיו 103. "אני מבסוט", אמר בוזגלו. "ואני חושב שכל הצדדים שמחים. זה מרגיש כמו ניצחון 0:1 שאומרים שהוא עליו מתוק". על המצב שנוצר על מכבי תל אביב, אמר בוזגלו: "חתמתי על החוזה כשחקן ליאז'. היה סיכום בין שני המועדונים ואיכשהו היה נראה שמכבי חזרו בהם. אני שמח שזה נגמר, ולא רוצה להסתכל אחורה. אני מתחיל פרק חדש בחיים שלי".

כזכור, לבוזגלו היו עוד אופציות מלבד בלגיה, כשהוא אף היה קרוב לסיכום עם הפועל תל אביב שהיתה מעוניינת בשחקן, אך הערב הסביר השחקן מדוע בחר דווקא בסטנדרד ליאז', ולא באדומים. "הפועל תל אביב היתה אופצייה רצינית", אמר בוזגלו, "ומבחינתי זאת מחמאה גדולה שהם בנו עליי, אבל כל כך לא רציתי לשחק בארץ. כל הדברים שמסביב פשוט פוגעים בכדורגל כאן".

הבורר קבע: תג מחירו של בוזגלו יעמוד על 500 אלף יורו

עוד לפני הבוררות: בוזגלו חתם בסטנדרד ליאז'

"אני לא טיפוס ששומר טינה"

בוזגלו אף התייחס למכבי תל אביב, וחשף כי מאמן הקבוצה, מוטי איוניר כלל לא שוחח עימו על המצב. "עד היום מוטי לא בא ואמר לי אני לא רוצה אותך. בגלל זה מאוד התאכזבתי ממנו. אני חושב שהוא מאמן מצויין. אני לא רוצה להסתכל על מכבי. הכל קרה לטובה כי רציתי לשחק באירופה. האוהדים של מכבי לאורך כל השנים היו מאחוריי וגם היום הם מאחוריי. אני מאוד רוצה שמכבי יצליחו. אני לא טיפוס ששומר טינה, ומאחל הרבה הצלחה גם לברק יצחקי שיחזור מהפציעה".

אחד הגורמים, אם לא הגורם המרכזי שנדמה שפגע בשחקן עד כה בקריירה שלו הוא ללא ספק יעקב בוזגלו, אביו של הקשר, שהתבטא רבות בתקשורת לגבי אי שיתופו של בנו במשחקים. האם המצב יחזור על עצמו גם בבלגיה? "אי אפשר להתעלם מאבא שלי ומכל מה שהוא עשה", אמר בוזגלו. "יש הרבה מצבים שאני נותן לו בראש, אבל אין ספק שיש לו את הגיבוי המוחלט בכל מה שקשור אליי. אבא שלי יהיה עכשיו ביציע ויהנה מהבן שלו. הוא יודע שבבלגיה זה מקצוענות נטו".

על המועדון הבלגי אליו הוא עובר אמר השחקן: "חובת ההוכחה עליי כל הזמן, וכאחד שנבחן בזכוכית מגדלת, אני דוגל בעבודה קשה כדי להתקדם. סטאנדרד זה המקום האידיאלי עבורי, הוא כמו כפפה ליד. בגלל זה לא יכולתי לשמוע על לשחק בארץ". כשנשאל מתי יזכה ללבוש את המדים ולערוך הופעת בכורה בקבוצה, אמר בוזגלו: "הם עושים הכל כדי שאני אכנס לכושר משחק והם רצו שאשחק מחר בליגת מילואים. תחרות על המקום בהרכב זה תמיד טוב. אני יודע שהדברים הולכים לכיוונים טובים אחרת הם לא היו עושים את המאמצים במשא ומתן עם מכבי. אני עובד עם תוכנית מסודרת שהקבוצה הכינה לי, ומה שנותר זה להביא קבלות".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully