וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן פארמר: "אני שוקל לשחק בנבחרת ישראל"

בשורה חדשה? הגארד היהודי שהצטרף למכבי תל אביב התראיין והתייחס גם לאוהדים: "מרגיש מחובר אליהם עוד לפני שהגעתי"

רק בעוד יומיים יגיעו אוהדי מכבי תל אביב אל שדה התעופה בבן גוריון כדי לקבל את הרכש היהודי-אמריקאי של הקבוצה ג'ורדן פארמר, מי שזכה פעמיים באליפות ה-NBA, אבל בינתיים היום (שלישי) הוא השיב לשאלות הגולשים בעמוד הפייסבוק של הקבוצה. בין השאר הוא דיבר על הבחירה שלו להגיע למכבי תל אביב, על סגירת המעגל בעצם החתימה, על הליגה הישראלית ועל רצונו להשתלב בנבחרת ישראל.

"האבא החורג שלי נולד בתל אביב והלכתי לראות משחקים של מכבי כשהייתי ילד קטן", סיפר פארמר על הקשר הישראלי. "הייתי בישראל ואני אוהב אותה. תל אביב יפיפייה ואופיו המנצח של המועדון מאוד משך אותי. אני חושב שזה פשוט עולם קטן. ראיתי את הלייקרס משחקים כשהייתי קטן ובסוף שיחקתי בשבילם, ואותו דבר אפשר להגיד גם על מכבי. אני מאוד מופתע ונרגש מאיך שהעולם עובד. אני מתכנן לשחק עוד הרבה שנים, אז קשה לי להגיד שזו סגירת מעגל. אני כן מבין את האירוניה ועד כמה אני בר מזל שיש לי חוויות כאלו בחיים".

פארמר נשאל גם על דעתו על הליגה הישראלית, ואמר: "אני חושב שהחוויה כולה תהיה נהדרת בשבילי. אני לא מודאג מלהתאים את עצמי מבחינת כדורסל. אני פשוט רוצה לשחק עם חברי הקבוצה החדשים, ולהתחיל לעבוד עם המאמן בלאט, עליו שמעתי אך ורק דברים טובים". על המעבר לליגה אירופית, אמר: "אני מאוד נרגש. אני חושב שהכדורסל בעולם מתפתח מאוד מהר, והתחרות תהיה גדולה מאוד. מכבי משחקת בשביל לנצח, וזה אחת הסיבות העיקריות שהצטרפתי למועדון. אני רוצה להיות במקום עם רמה גבוה ובעל אופי מנצח".

"אני כבר מרגיש את האהבה וההתלהבות של האוהדים בישראל"

הגארד היהודי נשאל גם אם הוא רואה את עצמו חוזר לשחק אצל מכבי תל אביב בעוד כמה שנים, ואמר: "אני כרגע תחת חוזה בניו ג'רזי נטס, כך שאם השביתה תסתיים אהיה חייב לחזור לשחק שם. בכל זאת, זו הזדמנות טובה לראות עוד אופציות בשבילי כשאהיה שוב שחקן חופשי". על האפשרות שישחק בנבחרת, אמר: "אני חושב על זה הרבה לאחרונה. אם הייתם שואלים אותי לפני שנה, לא הייתי רואה את זה כאופציה פתוחה. אני אבדוק את האפשרות לגבי קבלת אזרחות בישראל, ואחשוב איך תהיה כל החוויה הזאת בשבילי ובשביל משפחתי. יש אפשרות שאשחק בנבחרת".

פארמר נשאל אם ירגיש החמצה אם לא יוכל לשחק מול האוהדים בנוקיה במקרה שהשביתה תסתיים לפני כן, ואמר: "בכנות, ארגיש החמצה גדולה. אני נרגש להגיע לתל אביב ולהתחיל לשחק. אני רוצה לראות איך דברים נעשים בצד השני של כדור הארץ. אני כבר מרגיש את האהבה וההתלהבות של האוהדים בישראל, וכבר מרגיש מחובר אליהם עוד לפני שהגעתי לישראל".

פארמר נשאל גם איך לדעתו עזיבתו תשפיע על מכבי תל אביב, ואמר: "דיברתי על זה עם המאמן בלאט ושאר הצוות הרבה מאוד זמן. אני יודע שהם החתימו שחקנים נוספים ברמה מאוד גבוהה, שיעזרו לקבוצה להישאר על המסלול לאליפויות. אני מתכוון לשחק כאילו אני הולך להיות במכבי עונה שלמה, ואתן את כולי לקבוצה". על הקבוצה עצמה אמר: "דיברתי הרבה בסוף השבוע האחרון עם אנתוני פארקר, הוא ואשתו מאוד נהנו מהחוויה. אהבו את העיר, האוהדים, ומלשחק עבור דיוויד בלאט. אשתו ממש גרמה לארוסתי להרגיש נוח ולהתרגש. הציפיות שלי הן פשוט לשחק כדורסל. להיות חלק מקבוצה שמחויבת לניצחון, ולעשות כל מה שאני יכול בשביל לעזור".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully