וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט רותבארט חתם בלובליאנה

23.8.2011 / 10:07

הסנטר ששוחרר מסגל נבחרת ישראל ליורובאסקט ויתר על ההצעה להמשיך במכבי חיפה לעונה נוספת וישחק בסלובניה

סנטר מכבי חיפה בעונה החולפת, רוברט רותבארט, ישחק בעונה הבאה במדי קבוצת אולימפיה לובליאנה הסלובנית, שמשחקת ביורוליג ובליגה האדריאטית, לאחר שכל פרטי העסקה נסגרו והשחקן חתם על ההסכם הבוקר (שלישי). רותבארט, ששוחרר מסגל נבחרת ישראל עקב פציעה ולא ייסע לאליפות אירופה, ניהל במהלך הקיץ מגעים גם עם מכבי חיפה, אך החליט לאחרונה לדחות את הצעת הקבוצה לאחר שהצעתה של לובליאנה עלתה על הפרק.

את לובליאנה, בה שיחק בעבר גם רכז נבחרת ישראל יותם הלפרין, מדריך מאמן רומא בעונה שעברה סשו פיליפובסקי שהתלהב מיכולתו של רותבארט במהלך הקיץ ואף הזמין אותו למבחנים ברומא כשאם היה חותם בקבוצה האיטלקית היה צפוי רותבארט לקבל 600 אלף יורו ל-3 שנים. פיליפובסקי פוטר מורמא במהלך העונה והגיע בסופו של דבר ללובליאנה, והחליט להביא איתו את רותבארט.

רותבארט, יליד סראייבו, היגר לישראל עם אמו לאחר פתיחת המלחמה ביוגוסלביה, אך לאחר זמן קצר עברה משפחתו לקליפורניה. בגיל נוער החל לשחק בראסינג פאריז הצרפתית, שם גילו אותו ראשי איגוד הכדורסל וצירפו אותו לנבחרת העתודה, בה סבל מפציעה קשה שאיימה לחסל לו את הקריירה. אחרי שהיה שייך למכבי תל אביב, הושאל לגליל עליון ומיעט לשחק, פרץ בעונת 2007/8 בליגה הבוסנית ושמו עלה שוב כשחקן מבטיח בישראל.

בעונת 2008/9 חזר לישראל, חתם בעירוני נהריה, וב-20 משחקים קלע 5 נקודות והוסיף 2.8 ריבאונדים למשחק. בעונה שעברה עבר לברק נתניה, במדיה ראה בעיקר ספסל, וב-22 משחקים שכן שיחק קלע 5 נקודות והוסיף 3 ריבאונדים בממוצע. העונה כאמור שיחק במכבי חיפה ורשם 5.8 נקודות ו-4 ריבאונדים בממוצע למשחק.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של רותבארט ללובליאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully