וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי כספי לא חוזר למכבי תל אביב

23.8.2011 / 0:28

בעקבות חשיפת וואלה! ספורט: הפורוורד הודיע רשמית כי בעיות המס מנעו את שובו לישראל. "הכי רציתי לשחק במכבי. עכשיו אני בוחן הצעות מחו"ל", הסביר

לאחר שכבר נראה היה כי עמרי כספי ישוב למכבי תל אביב וישחק בשורות קבוצת נעוריו עד אשר תסתיים השביתה ב-NBA, הודיע הלילה (שני) הפורוורד כי החליט שלא לחתום בשורות האלופה. הסיבה העיקרית: בעיות מס, כפי שפורסם בלעדית בוואלה! ספורט לפני מספר ימים.

כזכור, לפני מספר שבועות כבר הודיע כספי כי ישחק במכבי תל אביב כל עוד תתנהל השביתה ב-NBA, ונראה היה כי הצהובים יתחזקו גם בכוכב הישראלי הגדול ביותר, שאמור היה להגיע לצידם של תיאו פפאלוקאס וג'ורדן פארמר הנוצצים. כעת התכניות השתנו, וכספי יחפש אלטרנטיבה אחרת באירופה עד שישוב לארה"ב.

בהודעה דרמטית שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כתב עמרי כספי: "לצערי, מספר בעיות משמעותיות כמו מס עצרו את ההגעה שלי לקבוצה שהכי רציתי לשחק בה. אני רוצה להודות לדייויד פדרמן ושמעון מזרחי על הכנות וההבנה לאורך כל המשא ומתן. אני רוחש להם המון כבוד. תודה לאוהדי מכבי על האהבה וכרגע אני עצוב לא פחות מהם. אני בטוח שבעתיד דרכינו עוד ייפגשו שוב. בינתיים אני בוחן מספר הצעות בחו?ל ואודיע בקרוב לאיזה קבוצה אצטרף".

בימים הקרובים אמור להודיע השחקן האם ייטול חלק באליפות אירופה הקרובה, או שמא יישאר מחוץ לסגל של אריק שיבק בשל הפציעה בברכו.

לידיעה הראשונית על הבעיות במו"מ עם כספי

פניני מאמין: הנבחרת מסוגלת גם בלי שחקן קליבלנד

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully