וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא פניני: "מרחו יותר מדי את סיפור כספי"

21.8.2011 / 20:44

הפורוורד לא אהב את ההתעסקות הרבה בפציעה של כוכב הנבחרת: "אנחנו יכולים להסתדר בלעדיו". שיבק: "הראנו שיפור"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

צפו בישראל גוברת על פולין

נבחרת ישראל ניצחה הערב (ראשון) את נבחרת פולין 70:82 בפתיחת טורניר ההכנה האחרון שלה לקראת אליפות אירופה. עשרה ימים לפני משחקה הראשון ביורובאסקט, התעודדה הנבחרת של אריק שיבק עם ניצחון אחרי כמה הפסדים מדאיגים בטורנירים בקפריסין ובהולנד, אך לא הציגה יכולת מרשימה במיוחד מול הפולנים החלשים. רוברט רות'בארט שלא שיחק היום שוחרר מהסגל לנסיעה לליטא בשל פציעה.

"חשוב שניצחנו", סיכם אריק שיבק בסיום. "אחד הדברים שדיברתי עליהם עם השחקנים הוא שאנחנו חייבים להיות יחידה מלוכדת. התחלנו רע מאוד בהגנה ומהרגע שהידקנו את ההגנה, בעיקר ברבע השלישי, שיחקנו טוב יותר. אנחנו קבוצה שבנויה על הגנה, התלהבות וריצה במגרש הפתוח. מרגע ששיחקנו טוב בהגנה, נראינו הרבה יותר טוב. חישבנו גם את הדקות כדי לא לעייף שחקנים וניסינו לשמור על שחקנים כמו דייויד בלו וליאור אליהו".

"היו משחקים בהם שמרנו יותר טוב והיו משחקים ששמרו רע", המשיך שיבק. "אבל אני חושב שמה שחשוב הוא שעשינו דרך משמעותית בשני המשחקים האחרונים. יש לי לא מעט ניסיון באליפויות אירופה ואני יודע שצריך לעשות הכנה טובה, ואסור לעצור בגלל פציעות או בעיות אישיות".

"למדתי שבטורנירים יש הרבה עניין של מומנטום", סיכם שיבק. "אנחנו לא יכולים להביא זרים במקום כספי, השחקנים שפה הם הכי טובים שיש. הנבחרת הזו ניצחה את יוון, סרביה ואיטליה, ואני חושב שבסך הכל אנחנו יודעים איזה בית יש לנו ומה המשקל של עמרי כספי. אנחנו גם יודעים שאם נשחק כקבוצה נדע לכפר על חסרונו של כספי".

יותם הלפרין, שקלע 15 נקודות, הוסיף: "היו לנו הרבה דקות לא טובות ולעומת זאת דקות טובות מאוד. פתחנו בצורה יפה את הרבע השלישי, אבל יש עוד הרבה דברים לשפר. זה משחק ראשון בו כולנו ביחד. אמנם אנחנו רק שבוע לפני האליפות, אבל מחכה לנו עוד הרבה עבודה. התוצאות פחות משנות עכשיו, מה שחשוב זו הדרך והיא הייתה עד עכשיו טובה ופחות טובה. בשביל זה יש הכנה. היום היו לנו הדקות הכי טובות במשחקי ההכנה עד כה".

גיא פניני אמר: "אנחנו צריכים להציג יכולת יותר טובה. הייתה השתפרות היום, אבל זה עדיין לא מספיק. יש לנו עוד שבוע, מול רוסיה זו תהיה החזרה הגנרלית לקראת גרמניה, וברור שביכולת של היום זה לא יספיק, אבל אני מאמין שנרים את הרמה שלנו. ההגנה זה הכוח שצריך להוביל את הנבחרת הזו, והיום דווקא ההתקפה פחות זרמה".

על היעדרותו הצפויה של עמרי כספי מהיורובאסקט אמר פניני: "כספי יהיה חסר, אבל קצת מרחו את זה יותר מדי. בסך הכל שחקן אחד חסר, אני מאמין שגם בלעדיו אנחנו יכולים לעשות את העבודה".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully