וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר חוששים מקיום המשחק בבאר שבע בימים הקרובים

22.8.2011 / 13:49

באופן רשמי אמרו ש"יכבדו כל החלטה", אך מתחת לפני השטח מקווים לדחייתו. נעים רוצה קישור צפוף: "צריך לשלוט באמצע"

ההתאחדות לכדורגל עדיין לא הודיעה באופן סופי האם המשחק בין הפועל באר שבע לבית"ר ירושלים במחזור הראשון בווסרמיל שאמור היה להיערך ביום שבת האחרון ונדחה עקב מתקפת הטילים, יתקיים מחר או מחרתיים או שיידחה, אך בבית"ר לא מפסיקים לעסוק בזה.

בצורה רשמית אומרים במועדון ש"נכבד כל החלטה ונלך יד ביד עם הפועל באר שבע", אך מאחורי הקלעים שחקנים בקבוצה והאוהדים חוששים מהאירועים בדרום וחושבים כי זה יהיה לא נכון לקיים את המשחק באווירה כזאת.

"אחרי מה שקרה בימים האחרונים מישהו יכול באמת להתחייב במצב הזה?", תהה שחקן בקבוצה. "מה יקרה אם ידחו את המשחק בשבוע? אנשים השתגעו, מה יקרה אם תהיה אזעקה או חס וחלילה ייפול טיל במגרש? הלחץ של ההתאחדות יפגע בה 10 שנים קדימה עם כל התמונות והרעש שיהיה. תראו מה קורה ואיך מרגישים אנשים בבאר שבע, זאת אווירה לכדורגל? יש אנשים שמרגישים לא בנוח ולא היו רוצים לשחק בבאר שבע השבוע, בדיוק כמו כל השחקנים בבאר שבע".

בכל מקרה, מהמסרים שמגיעים מההתאחדות לכדורגל המשחק, אם יתקיים השבוע, ייערך ברביעי. בשורה שכזאת תהיה משמחת קודם כל עבור איש המשק של בית"ר מאיר הרוש, שמחתן את בתו ביום שלישי וחשש מאוד שמא השחקנים ואנשי הקבוצה יצטרפו לחתונה רק בשעה מאוחרת.

נעים: "חייבים למקסם את היכולת ההתקפית שלנו"

המאמן יובל נעים ערך היום אסיפה טקטית לפני המשחק והקרין לשחקנים קטעי וידאו. נעים ממשיך לתרגל הרכב עם קשר אחורי אחד ושני קשרים 50:50 לידו. דן אייבינדר מתופקד כקשר האחורי היחיד, בעוד קובי מויאל ושי חדד מעט לפניו.

נעים מדגיש בפני הקשרים, האחוריים והקדמיים כמו ברוכיאן, בן שושן וסטיבן כהן, כי הוא רוצה שכולם יצטופפו למרכז השדה כמה שיותר ולא מעוניין בשחקנים שעומדים באגפים, כיוון שהוא רוצה מרכז שדה צפוף ומאסיבי.

כשטען אחד השחקנים בפני המאמן שהשיטה עלולה להפקיר את המגנים, אמר נעים: "הכל בהתאם לסיטואציה. אם צריך, חדד או קובי מויאל יעזרו להם". בכל הנוגע לסטיבן כהן ואבירם ברוכיאן, נראה כי זאת בשורה משמחת במיוחד עבורם, היות והשניים לא אוהדים את משחק האגפים ובשיטה הנוכחית של נעים יוכלו לבוא יותר לידי ביטוי.

"אנחנו חייבים למקסם את היכולת ההתקפית שלנו", אמר נעים לשחקנים, "ונעשה את זה רק על ידי מרחקים קצרים ושליטה באמצע". מחר צפוי לתת המאמן הירושלמי הטרי לקבל החלטה סופית לגבי מיגל פורטיז'ו הארגנטינאי שנבחן בקבוצה.

בית"ר ירושלים יודעת גם צרות אחרות

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully