וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "אף אחד פה לא חושב עכשיו על כדורגל"

22.8.2011 / 13:03

שחקנים בהפועל באר שבע מדברים על הקושי להתכונן למשחק מול בית"ר ירושלים: "מתרכזים כרגע בביטחון המשפחות שלנו"

בהפועל באר שבע עדיין מחכים להחלטת ההתאחדות לכדורגל לגבי קיום המשחק שנדחה מיום שבת בעקבות התקפות הטילים על דרום ישראל. בהתאחדות לכדורגל הבהירו היום (שני) לקבוצה כי המשחקים לא יתקיימו מחר (שלישי) כפי שתוכנן בתחילה, ושאולי הם ייערכו ביום רביעי. שחקן בקבוצה התייחס לסוגיה, ואמר היום: "לאף אחד פה אין ראש לכדורגל, אנחנו מתרכזים כרגע בביטחון של המשפחות שלנו".

הקבוצה של ניר קלינגר עברה להתאמן בקרית שלום, מקום שמוכר מצוין לקלינגר, בעקבות המתקפה מרצועת עזה, כאשר הבעיה הגדולה של הקבוצה נובעת מהחששות של השחקנים הזרים שנקלעו לאזעקות.

"הזרים שלנו מאוד לחוצים, הוצאנו אותם מהעיר, למעט לאריה קינגסטון שחי בגפו", העיד מאמן קלינגר בראיון בתוכנית הבוקר של גל"צ. "זה היה קשה, וזה קיבל תפנית חדה עוד יותר ברמה הפסיכולוגית אחרי מותו של יוסי בן שושן שעבד איתנו במועדון. כשהזרים שמעו על זה, רמת החרדה שלהם עלתה. הבעיה הגדולה זה עם הנשים והילדים שלהם, אלו אנשים שמעולם לא חוו אזעקה או נפילה.

"רק ביום חמישי", הוסיף המאמן הבאר שבעי, "אשתו של אחד הזרים שלנו - וויליאם סוארס - הגיעה ביום חמישי לישראל, זאת לאחר שנה של שכנועים, והגיעה ישר לטילים. בכל זאת, אנחנו עושים הכול להשאיר אותם בפוקוס.

"אני עדיין לא יודע אם יש לנו משחק נגד בית"ר ירושלים", התייחס קלינגר לגבי המצב, "אבל אני כמאמן צריך להיות מוכן מקצועית. אף אחד לא יעשה לנו הנחות בגלל המצב. זה לא מצב אידיאלי לשחק, אבל אני לא רוצה להישמע כאילו אני מתרץ".

מבחינת הקבוצה אותה בבאר שבע מקווים לראות העונה אמר: "עברנו שינוי מהותי, לפחות בדרך שהחלטנו ללכת בה. אנחנו הולכים על קו של שחקני בית צעירים בעלי זיקה למועדון שאוהבים לרוץ. כידוע, עבודה עם צעירים נותנת פירות ומהנה, אבל גם גובה מחיר".

קלינגר, איך לא, התייחס בסוף דבריו למכבי תל אביב: "אני מזהה דבר בריא יותר במועדון, אבל מההיכרות שלי עם הקבוצה הזו צריך להיות כל הזמן עם היד על הדופק ועל האווירה מסביב, כי אנחנו יודעים איך דברים קורים בכדורגל ובמכבי תל אביב בפרט, אסור לתת לעניינים לברוח מהידיים כי כשהם בורחים הם בורחים מהר".

מאמן השוערים של קבוצת הנוער של הפועל באר שבע נהרג במתקפת הטילים

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully