וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "העימות בין ברוכיאן ומויאל פוגע בנו"

21.8.2011 / 13:16

נעים דחה את שיחת הפיוס בין השניים, שחקן במועדון מודאג: "זה לא ייעלם מעצמו". משעלי חזר להתאמן, פורטיז'ו מרשים

בבית"ר ירושלים עדיין מחכים לתשובה מההתאחדות לגבי קיום המשחק מול הפועל באר שבע. המצב בדרום ובמיוחד בבאר שבע, גורם להערכה שהסיכויים שהמשחק ייערך בבירת הנגב ביום שלישי הם קלושים ובמועדון מתחילים להבין שייתכן מאוד שמשחקם הראשון העונה יהיה דווקא בשבת הקרובה נגד הפועל עכו באצטדיון רמת גן – מגרשה הביתי של הקבוצה העונה. "אמנם רמת גן זה לא טדי אבל זה עדיין משחק ביתי עם הקהל שלנו והכי טוב לפתוח ככה", אמרו היום בקבוצה, "עכו היא לא מכבי חיפה או מכבי תל אביב ואם נשיג מולם שלוש נקודות זה ישפיע מאוד לטובה".

מאמן הקבוצה החדש יובל נעים היה אמור לקיים היום שיחת פיוס בין קובי מויאל ואבירם ברוכיאן בשל התקרית בין השניים ביום שישי, אך בחר לדחות אותה לימים הקרובים. שחקן בקבוצה אמר על כך: "זה לא ייעלם מעצמו. יובל, ואולי אפילו איציק קורנפיין, צריכים לקחת אותם לשיחה ולפתור את זה אחת ולתמיד, כי זה פוגע בקבוצה".

מי שחזר להתאמן עם הקבוצה היום (ראשון) הוא החלוץ הצעיר טל משעלי, שהתאמן בתקופה האחרונה עם הפועל ירושלים ואף הספיק לסכם בשורותיה ולפני כן גם בשורות הפועל רמת השרון. יחד עם זאת, בסופו של דבר משעלי לא חתם באף אחת מהקבוצות הללו והוא חזר להתאמן במועדון בו גדל. המאמן יובל נעים אמר בשבוע שעבר שישמח לצרפו, לסגל אך הדברים התבהרו בימים הקרובים. נעים רוצה לצרף גם את גיא דיין לקבוצה, אך בשלב זה לא נראה שבית"ר תחתים אותו מכיוון והיא צריכה קודם לגייס כספים עבור החוזים של אופיר עמרם ולירון דיאמנט, ובשביל החתמת בלם זר.

אפרופו בלם זר, נעים מרוצה ממיגל פורטיז'ו הארגנטינאי ובמידה שלא יימצא בלם בעל שיעור קומה בימים הקרובים, הקבוצה צפויה לצרפו לשורותיה. מעבר לכך, בקבוצה ימתינו לתוצאת משחקה של מכבי חיפה מול גנק הבלגית בכדי לראות האם היא תשחרר את אחד מחלוציה, שלומי אזולאי או אלון תורג'מן.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully