וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגנק יודעים: "חייבים להיות הרבה יותר חדים מול חיפה"

אלופת בלגיה נערכת לגומלין, ווסן: "בטוח שנציג יכולת טובה", טוזר: "יש עלינו הרבה לחץ". הבלם יונלייט צפוי להיות כשיר

בגנק נערכים ביתר שאת למפגש הגומלין מול מכבי חיפה בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות, שיקנה למנצחת כרטיס כניסה לליגה הכי טובה בעולם. אלופת בלגיה מגיעה מעורערת למשחק ביום שלישי, לאחר הפסד הליגה שלה ביום שבת לסרקל ברוז' בחוץ 3:2, בו לא שותפו אליניב ברדה ודניאל טוזר, שקיבלו מנוחה כדי להיות כשירים באופן מלא לגומלין.

השחקנים מודעים היטב לכך שהיכולת שהפגינה הקבוצה בשבת לא תספיק כלל כדי לעלות לצ'מפיונס ליג, לראשונה בתולדות המועדון.

"ביום שלישי אנחנו חייבים להיות חדים הרבה יותר", אמר החלוץ המצוין של הקבוצה יילה ווסן, "אחרת יש לנו בעיה גדולה נגד חיפה. אבל אני בטוח שבמשחק נגדם נציג יכולת הרבה יותר טובה".

"כולם מודעים לחשיבות העצומה של המשחק הזה", אמר הקשר דניאל טוזר, שגם הזהיר כי הקבוצה חייבת להשתפר. "אין לנו כבר כוח רב במרכז המגרש כמו שנה שעברה. יש הרבה לחץ, כמו שהיה עלינו במשחק האליפות אשתקד מול סטנדרד ליאז'. אנחנו צריכים להיזכר באותו משחק. כולם חייבים להיות בשיאם, אנחנו צריכים לתת 110 אחוזים מעצמנו".

טוזר, כמו אליניב ברדה, כאמור, אמורים לחזור להרכב. אנלה ואנתוני ואנדן בורה, שלא שיחקו במשחק הראשון עקב צהובים, גם יפתחו כנראה בהרכב הראשון של המאמן הזמני של הקבוצה פייר דנייה, שהחליף את פרנקי ורקאוטרן, שהספיק כבר לעזוב לאל ג'זירה.

מי שעוד עשוי להיות כשיר למשחק הוא הבלם טורבן יונלייט, שהיה פצוע, אולם קצב ההחלמה שלו משביע רצון, ובקבוצה מצפים לראותו עומד לרשות המאמן ביום שלישי. מי שעוד אמור לשוב לסגל וכנראה לפתוח על הספסל הוא החלוץ מרווין אוגונג'ימי כנראה יפתח על הספסל.

הוואר ווב ישפוט את גנק - מכבי חיפה
בבלגיה חושבים: "המשבר של גנק מחריף"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully