וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: "השיפוט היה בושה וחרפה"

22.8.2011 / 11:55

במועדון לא נרגעו: "מכבי לא צריכה עזרה". צרפתי: "חשנו מקופחים". המפרקים יבקשו מדמאיו לחזור בו מהסיכום עם גל כהן

בהפועל פתח תקוה משמיעים טענות קשות מאוד כלפי שלישיית השופטים שקיפחה אותם, כך לדבריהם, במשחק ההפסד אמש (ראשון) 3:1 למכבי תל אביב במחזור הראשון של ליגת העל. עיקר הטענות הושמעו כלפי הקוון דני קרסיקוב, שלטענת אנשי פתח תקוה הרים דגל לנבדל שלא היה של אור פישביין (38) ובנוסף אישר שער מעורר מחלוקת של מוסא קאנוטה לזכות מכבי תל אביב, כשלדברי אנשי פתח תקוה הכדור לא עבר במלוא היקפו את קו השער.

"מכבי לא צריכה עזרה משום שופט או קוון. בושה וחרפה מה שקרה במשחק", אמר גורם בפתח תקוה בסיום. "אם השער החוקי של פישביין היה מאושר, היינו עולים ל-1:2 בדקה קריטית לפני המחצית וכל המומנטום של המשחק היה מתהפך לגמרי".

"ממש לא יצאנו פראיירים. מכבי היא אחת הקבוצות בכושר הכי טוב בליגה ועמדנו מולם בצורה טובה", אמר הקשר גיא צרפתי. "ניסינו לנצח ולא לעשות בונקר כדי להוציא 0:0. אנחנו מחויבים למועדון, לאוהדים, ואנחנו חייבים לעלות בכל משחק כדי לנצח, אין לנו ברירה אחרת".

על החלטות השיפוט אמר הקשר: "אני לא אבוא בטענות לשופט, בשביל זה יש את ההנהלה. אנחנו מקצועניים וצריכים להתעסק רק בכדורגל. במשחק עצמו הרגשנו שאנחנו מקופחים אבל זה חלק מהמשחק ובהמשך השנה זה מתאזן. אני מקווה שיהיו גם החלטות שיפוט לטובתנו.

"יהיה לנו קשה לשרוד בגלל המינוס 9 נקודות וכל ההתנהלות בפירוק", הוסיף צרפתי על מצבה של הקבוצה. "אנשים עובדים קשה מאוד כדי שהקבוצה תתקיים ותשרוד. מגיע לאנשים האלה שיראו גברים על המגרש שמשחקים כדורגל התקפי. יש משהו חדש עכשיו בהפועל פתח תקוה, נילחם כמו אריות כדי להישאר בליגה".

בתוך כך, ינסו הבוקר צמד המפרקים, ליאור דגן ועמית פינס, לסגור סופית את סוגיית הבלם גל כהן, שחוזהו לא עבר אמש בבקרת התקציבים והוא לא שותף במשחק. פינס ודגן צפויים לשוחח עם מנכ"ל בני יהודה משה דמאיו, שסגר עימם למעשה את העברתו לבני יהודה, ויבקשו ממנו לרדת מהסיכום, כיוון שהבלם עצמו רוצה להישאר בפתח תקוה בטענה כי הסכום שמוצע לו בבני יהודה נמוך מהחוזה שלו בהפועל פתח תקוה.

על גל כהן אמר צרפתי: "אנחנו מאוד רוצים שגל יהיה חלק מהקבוצה. אנחנו אוהבים אותו, הוא הקפטן שלנו ומזוהה מאוד עם הקהל. בתור אחד השחקנים הבכירים אני יכול להגיד שאנחנו רוצים את גל אתנו".

במכבי תל אביב לא התלהבו מהתצוגה מול הפועל פתח תקוה

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully