וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "משחק נוראי שלנו"

בקבוצה היה מי שלא אהב את התצוגה מול הפועל פ"ת: "היו שהרשו לעצמם לשחק בעמידה". יצחקי: "היתרון מול פאו אמור להספיק"

מכבי תל אביב המשיכה את פתיחת העונה הטובה שלה והצליחה, בקושי אמנם, לנצח גם את הפועל פתח תקוה 1:3 במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת העל. הצהובים נראו רע בשלבים מסוימים במשחק ואותות העייפות מהמאמץ הרב שהושקע ביום חמישי שעבר נגד פאנתינייקוס, ניכרו היטב על חלקם.

המאמן מוטי איוניר ערך אמנם ארבעה שינויים בהרכב ונתן מנוחה למספר שחקנים אולם ארבעה מתוכם, ביניהם הבלמים סאבו פאביצ'ביץ' ושרן ייני, המגן עומר ורד והקשר דור מיכה, שיחקו שוב 90 דקות , אחרי שהשלימו משחק מלא גם נגד היוונים. איוניר נתן מנוחה לניבאלדו, משה לוגסי ואלירן עטר, כאשר בהרכב הפותח היו לא פחות משמונה שחקנים שגדלו במועדון, מספר חסר תקדים בעונות האחרונות בקרית שלום.

רוברטו קולאוטי שחקן מכבי תל אביב חוגג שער (במרכז) איתו רפי דהן, רועי קהת. ברני ארדוב
בהרכב הפותח היו לא פחות משמונה שחקני בית - נתון חסר תקדים יחסית לעונות האחרונות. קולאוטי עם דהן וקהת/ברני ארדוב

גורם בכיר: "העונה זה הזמן לרוץ כמו משוגעים"

למרות הניצחון ושלוש הנקודות, היו גורמים בקבוצה שלא אהבו את המשחק הנרפה שהוצג בחלקים מהמשחק. "זה היה משחק נוראי שלנו", אמר גורם בכיר במועדון. "זה היה משחק מכוער, הופעה לא טובה, ומבחינתי הדבר הטוב היחיד שהיה הוא שלוש הנקודות. זה באמת היה משחק רע של הקבוצה. אנחנו יודעים שקשה מאוד לעשות צעד קדימה ולהתקדם אבל זה גם מאוד קל לעשות כמה צעדים אחורה. נכון שהשחקנים השקיעו הרבה אנרגיה נגד פאו, אבל יש הבדל בין לשחק יפה ומשובח ובין לתת מעצמך בכל משחק ומשחק.

"חשוב שהשחקנים ישמרו על סטנדרטים גבוהים בכל משחק ובכל מסגרת", הוסיף אותו גורם בכיר. "היו כמה שחקנים שהרשו לעצמם לשחק כמעט בעמידה וללא תנועה. אנחנו מודעים לעובדה שיש כאן גם היבט פסיכולוגי במעבר בין משחק בליגה האירופית ובליגת העל ונכון שגם היו כמה שינויים בהרכב הפותח, אבל זה לא חשוב מי פותח, הרוח צריכה להיות זהה. כולם צריכים לרוץ ולתת מעצמם הכל. העונה זה הזמן לרוץ כמו משוגעים ולא לנוח בשום משחק ומחצית.

"השחקנים יודעים מה מצופה מהם כי בסופו של דבר מה שבאמת חשוב זו הליגה, לא הכל סובב סביב המשחקים באירופה. כדי לזכות באליפות ולהגיע לאירופה שוב, השחקנים יצטרכו להוכיח את עצמם בעיקר במשחקים כאלה מול קבוצות קטנות יחסית, כי רק ככה לוקחים אליפות. לא רק על ידי ניצחון בדרבי או נגד מכבי חיפה. זה גם מה שחיפה והפועל תל אביב עושות בשנים האחרונות בליגה פעם אחר פעם ואנחנו צריכים לזכור את זה. אליפות לוקחים על ידי ניצחונות במשחקים הקטנים והשמטת מינימום נקודות במשחקים אלה. זה ככה בכל אירופה, גם במנצ'סטר יונייטד ואפילו בברצלונה", הוסיף הבכיר.

ברק יצחקי: "אם נספוג בהתחלה, זה יכול להיות משחק מטורף"

תקרית לא נעימה התרחשה בסמוך לספסל הקבוצה, כאשר בלם הפועל פתח תקוה אסף בן מוחא פלט מספר מילים לעברו של עוזר המאמן גדי כרמלי, לאחר אירוע הדחיפות בין בן מוחא לברק יצחקי במהלך המחצית השנייה. בסיום המשחק ניגש בן מוחא לכרמלי והתנצל בפניו על הדברים.

ראשי הקבוצה הצליחו להקדים את המראת הקבוצה לאתונה ליום שלישי בבוקר, במקום ברביעי כפי שתוכנן מראש, כך שהקבוצה תוכל לקיים שני אימונים על אדמת יוון ולהתכונן כראוי למשחק ביום חמישי. הקדמת הטיסה התאפשרה גם בשל העובדה שהמשחק נגד פתח תקוה שנקבע תחילה ליום שני, הוקדם ביום.

"אני לא חושב שאנחנו כבר יכולים לחגוג עלייה לשלב הבתים", אמר החלוץ ברק יצחקי, שנכנס כמחליף במחצית השנייה וסיים את המשחק עם שער ובישול. "פאנתינייקוס קבוצה טובה ואי אפשר להגיד שאנחנו בשלב הבא. אמנם יש לנו יתרון גדול שאמור להספיק, אבל אנחנו לא נוסעים לטיול. אנחנו יודעים שאם חלילה נספוג שער בדקות הראשונות, זה עלול להתפתח למשחק מטורף ואנחנו לא רוצים את זה. ניסע מאוד מרוכזים ומוכנים כמו שהיינו במשחק הראשון".

בתוך כך, בקבוצה ממשיכים בחיפושים אחר בלם זר לחיזוק החלק האחורי. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במועדון הוחלט שלא להחתים בסופו של דבר את הבלם הניגרי הצעיר תאיה באבלולה וכעת ינסו ראשי הקבוצה לצרף בזמן הקרוב שחקן חיזוק זר שיוכל למלא מספר תפקידים בחלק ההגנתי, בעיקר בעמדת הבלם.

מוטי איוניר יודע שהצעירים שלו צריכים זמן
בהפועל פתח תקוה אוהבים את ההקרבה של גל כהן למועדון
מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully