וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק שום: "זו פנאתינייקוס הכי גרועה שראיתי"

מאמנה לשעבר של הקבוצה לא האמין למראה עיניו: "המשחק הזה הימם אותי". פריירה לשחקניו: "ההפסד למכבי הוא עליכם"

בעוד שלושה ימים תארח פנאתינייקוס את מכבי תל אביב בגומלין פלייאוף הליגה האירופית. אחרי ה-0:3 של הצהובים במשחק הראשון, הקבוצה היוונית תצטרך לעבוד קשה מאוד כדי להפוך את התוצאה.

בינתיים, מי שהתייחס לפאו הוא מאמנה הישראלי לשעבר יצחק שום, שאימן את הקבוצה ב-2004 והביא לה דאבל. "זו פנאתינייקוס הכי גרועה שראיתי", אמר שום. "השחקנים בטח לא ציפו להפסיד 3:0 בתל אביב, ועוד בכזאת קלות. אפילו עד עכשיו, אני חושב שהם לא מעכלים זאת.

"פאו נתנה למכבי להגיע להרבה מצבים, היא נתנה לה לשחק, לא לחצה עליה ולא מנעה ממנה לתקוף במחצית השנייה", הוסיף שום. "השחקנים של פנתאינייקוס עשו רושם שהם מחכים למשחק שיסתיים. לא ראיתי את פאו במשחקים אחרים העונה, אבל המשחק הזה הימם אותי.

"עכשיו היא צריכה להשיג 0:4, עם כל הלחץ של הקהל עליה", המשיך המאמן הישראלי. "הם יצטרכו לשחק התקפי ולקחת סיכונים במשחק שלהם. יש לפאו סיכוי, אבל יהיה לה קשה מאוד, בוודאי אם מכבי תבקיע שער חוץ. אני לא המאמן, אני לא יודע מה קרה לפאו".

המאמן הישראלי התייחס גם למשחק הצפוי: "מכבי תנסה להאט את קצב המשחק, לאכול את השעון, להתרכז בהגנה ולנסות לגנוב שער. למכבי יש חלוצים טובים מאוד, היא לא תיתן לצ'אנס שנוצר לה לעלות לבתים לברוח כל כך מהר".

ז'סואלדו פריירה: "שימו את האגו שלכם בצד"

בקבוצה הירוקה ממשיכים להתכונן לגומלין. הליגה ביוון עוד לא נפתחה, מה שמשאיר את שחקני הקבוצה רעננים לקראת המשחק. באימון הקבוצה אמש, המאמן הפורטוגלי ז'סואלדו פריירה אסף את השחקנים ונאם להם על חשיבות המשחק מול הצהובים.

"אמנם הפסדנו במשחק הראשון, אבל יש לנו עוד סיכוי", אמר ז'סואלדו פריירה לשחקניו. "אני יודע שכולם כבר חושבים שעפנו מאירופה, אבל אנחנו נוכיח לכולם שהם טועים בגדול. אם נאמין, אנחנו יכולים להפוך את התוצאה. אנחנו חייבים להאמין כדי לעשות זאת.

"המשחק הזה הוא לא בשבילי", המשיך פריירה להרביץ תורה בשחקניו. "הוא בשבילכם. במקרים אחרים הייתי נוטל את האחריות להפסד, אבל הוא עליכם. הוחלפו האשמות רבות בימים האחרונים, זה הזמן להזיז את האגו הצידה ולתת תשובות לכולם".

בפאו בהחלט מאמנים שאפשר להפוך נגד מכבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully